En god oplevelse i Lille Vildmose.

Det var en rigtig god dag vi havde i Lille Vildmose. Først en film om tørvegravning, derefter gik... læs mere

Anmeldt d. 9. september 2020
ole h
Hammel, Danmark
Naturoplevelse

Fantastisk oplevelse. Vi så grågæs, vildsvin, sølvhejre, fiskehejre, skestork, svaner og meget... læs mere

Anmeldt d. 24. august 2020
steenb300
Washington DC, Columbia
fra mobile enheder

Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Centeret er en fin lille indflyvning til ture i området. Vi så hverken Ørn eller Elg men havde nogen fantastiske ture i området

2  Tak, Oberst_Hackel
lillevildmosecentret, Gæsteansvarlig hos Lille Vildmosecentret, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. juli 2020

Hej Oberst_Hackel
Tak for din anmeldelse - og for de rosende ord.
Vi er glade for at I nød besøget på centret, desværre så I ingen elge eller ørne - men vi er glade for I stadig havde en god oplevelse.

På forhåbentligt gensyn.

Venligst Katrine

Anmeldt d. 14. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig fin tur med guide over radioen i bilen. Meget kyndig og venlig person. Personalet generelt meget søde. Dog ikke helt så meget for de lidt større børn

2  Tak, krydd

Hej Krydd
Tak for din flotte anmeldelse - det er vi super glade for! Jeg giver de rosende ord videre til både guider og receptionspersonale
Og tak for den konstruktive kritik med indhold til de lidt større børn - det er med i de næste planer for området, hvor vi inden for de næste år laver både “Det Våde” og “Det Sjove” område med vandleg og svævebaner.

På forhåbentligt snarligt gensyn.

Anmeldt d. 12. juli 2020

Hyggeligt sted med mange dyr og spændene oplevelser, hele gåturen rundt oplever man forskellige ting og forskellige dyr

Tak, Ssnielsen96

Hej Ssnielsen96
Tak for din anmeldelse - det er vi rigtig glade for. Vi håber I kommer igen og får flere vilde oplevelser

Anmeldt d. 5. juli 2020 fra mobile enheder

Forrygende sted med masser af muligheder for naturoplevelser, når man tager sig tid og sanser området.

1  Tak, grouleff

Hej Grouleff
Tak for din anmeldelse - vi må tilslutte os din betragtning - det er bare nogle fantastiske naturoplevelser
På forhåbentligt snarligt gensyn.

Venligst

Anmeldt d. 5. juli 2020

Vi var 9 personer i tre biler på guidet rundvisning rundt i mosen med en meget kyndig naturvejleder. Lyden kommer via FM radioen. Giver en virkelig god og nuanceret oplevelse af mosen, vi fik set langt flere dyr, end hvis vi selv skulle have spottet dem. Vi oplevede centrets øvrige medarbejdere som meget imødekommende og interesserede. Fin udstilling og en rigtig god cafe.
Mange gode steder at spise medbragt mad, flot ny legeplads, flere timers gode og lærerige oplevelser får både børn og voksne.

Tak, Anders W

Hej Anders W.
WAUH - tak for dine flotte ord om både oplevelse, personale og centret
Det betyder mere end du aner og jeg vil give roserne videre til alle.

Vi glæder os til at se jer igen.