En god oplevelse i Lille Vildmose.

Det var en rigtig god dag vi havde i Lille Vildmose. Først en film om tørvegravning, derefter gik... læs mere

Anmeldt d. 9. september 2020
ole h
Hammel, Danmark
Naturoplevelse

Fantastisk oplevelse. Vi så grågæs, vildsvin, sølvhejre, fiskehejre, skestork, svaner og meget... læs mere

Anmeldt d. 24. august 2020
steenb300
Washington DC, Columbia
fra mobile enheder

Anmeldt d. 12. juli 2020

Hyggeligt sted med mange dyr og spændene oplevelser, hele gåturen rundt oplever man forskellige ting og forskellige dyr

Tak, Ssnielsen96
lillevildmosecentret, Gæsteansvarlig hos Lille Vildmosecentret, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. juli 2020

Hej Ssnielsen96
Tak for din anmeldelse - det er vi rigtig glade for. Vi håber I kommer igen og får flere vilde oplevelser

De bedste hilsner

Anmeldt d. 5. juli 2020 fra mobile enheder

Forrygende sted med masser af muligheder for naturoplevelser, når man tager sig tid og sanser området.

1  Tak, grouleff

Hej Grouleff
Tak for din anmeldelse - vi må tilslutte os din betragtning - det er bare nogle fantastiske naturoplevelser
På forhåbentligt snarligt gensyn.

Venligst

Anmeldt d. 5. juli 2020

Vi var 9 personer i tre biler på guidet rundvisning rundt i mosen med en meget kyndig naturvejleder. Lyden kommer via FM radioen. Giver en virkelig god og nuanceret oplevelse af mosen, vi fik set langt flere dyr, end hvis vi selv skulle have spottet dem. Vi oplevede centrets øvrige medarbejdere som meget imødekommende og interesserede. Fin udstilling og en rigtig god cafe.
Mange gode steder at spise medbragt mad, flot ny legeplads, flere timers gode og lærerige oplevelser får både børn og voksne.

Tak, Anders W

Hej Anders W.
WAUH - tak for dine flotte ord om både oplevelse, personale og centret
Det betyder mere end du aner og jeg vil give roserne videre til alle.

Vi glæder os til at se jer igen.

De bedste hilsner

Anmeldt d. 28. juni 2020

Lille Vildmosecenteret er et godt udgangspunkt for en opdagelsesrejse ud i en enestående natur, Nordvesteuropas største intakte lavlandshøjmose og Danmarks største fredede landområde.

Dato for oplevelse: juni 2020
1  Tak, poulc786

Hej Poul C
Tusind tak for din anmeldelse - det er vi bare glade for!
Vi ønsker jer en god sommer og håber at se jer i mosen igen.

Venligst Katrine

Anmeldt d. 26. juni 2020

Havde en dejlig dag i Lille Vildmosecentreret. Så både Elg, Traner, Krondyr (Hin og kalv) samt masser af fulge ved søen. Jeg kan kun anbefale at tage en tur i Lille Vildmose og opleve den ægte natur tæt på. Meget sjovere end Zoo.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, nielschristiandodenl

Hej nielschristiandodenl
Tusind tak for din anmeldelse - det er vi bare glade for
Det lyder til at I havde en skøn dag med en masse oplevelser - og fedt at I sætter pris på den ægte natur og de virkelige vilde oplevelser

Ha’ en forrygende sommer - og på gensyn.

Venligst Katrine