En god oplevelse i Lille Vildmose.

Det var en rigtig god dag vi havde i Lille Vildmose. Først en film om tørvegravning, derefter gik... læs mere

Anmeldt d. 9. september 2020
ole h
Hammel, Danmark
Naturoplevelse

Fantastisk oplevelse. Vi så grågæs, vildsvin, sølvhejre, fiskehejre, skestork, svaner og meget... læs mere

Anmeldt d. 24. august 2020
steenb300
Washington DC, Columbia
fra mobile enheder

Anmeldt d. 28. juni 2020

Lille Vildmosecenteret er et godt udgangspunkt for en opdagelsesrejse ud i en enestående natur, Nordvesteuropas største intakte lavlandshøjmose og Danmarks største fredede landområde.

1  Tak, poulc786
lillevildmosecentret, Gæsteansvarlig hos Lille Vildmosecentret, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. juli 2020

Hej Poul C
Tusind tak for din anmeldelse - det er vi bare glade for!
Vi ønsker jer en god sommer og håber at se jer i mosen igen.

Anmeldt d. 26. juni 2020

Havde en dejlig dag i Lille Vildmosecentreret. Så både Elg, Traner, Krondyr (Hin og kalv) samt masser af fulge ved søen. Jeg kan kun anbefale at tage en tur i Lille Vildmose og opleve den ægte natur tæt på. Meget sjovere end Zoo.

Tak, nielschristiandodenl

Hej nielschristiandodenl
Tusind tak for din anmeldelse - det er vi bare glade for
Det lyder til at I havde en skøn dag med en masse oplevelser - og fedt at I sætter pris på den ægte natur og de virkelige vilde oplevelser

Ha’ en forrygende sommer - og på gensyn.

Anmeldt d. 24. juni 2020

Som udgangspunkt ville vi opleve Vildmosen på egen hånd, men vi opsøgte centeret for at få noget kortmateriale og bookede en guidet tur i det lukkede område.

2  Tak, Knud Erik S

Hej Knud Erik S
Tak for din anmeldelse - det er vi meget glade for! Det var dejligt I følte jer godt klædt på fra centrets personale til at begå jer ud på egen hånd i mosen

Ha’ en dejlig sommer.

Anmeldt d. 19. juni 2020 fra mobile enheder

Flot og interessant natur og lige så interessant udstilling om Lille Vildmose, historie, natur, planter, dyr og mennesker.

Tak, 621larsm

Hej 621larsm
Tak for din anmeldelse - det betyder rigtig meget for os at du tager dig tiden til at skrive en
Det lyder til at I havde et godt besøg i Lille Vildmose. Vi glæder os til at se jer igen.

De bedste hilsner
Katrine

Anmeldt d. 7. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi havde købt en deal, som blev en øjen åbning for os til næste år, at købe sæsonkort. En meget spændende og fin opbygning oplevede i den indendørs udstilling, hvorefter vi af tidsnød tog noget af de udendørs som vi kunne nå. En dejlig dag, næste gang tager vi en rundtur med toget.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, johnnyL428
lillevildmosecentret, Gæsteansvarlig hos Lille Vildmosecentret, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2019

Hej Johnny.

Tak for din flotte anmeldelse - vi er glade for at høre I havde en god oplevelse på Lille Vildmosecentret og vi glæder os til at se jer igen næste år, hvor I forhåbentligt kommer mange gange på jeres sæsonkort.

Ha' en dejlig dag.

Venligst