Danmarks Everglades

Centeret er en fin lille indflyvning til ture i området. Vi så hverken Ørn eller Elg men havde... læs mere

Oberst_Hackel
Brønshøj, Danmark
fra mobile enheder
Dejligt område

Rigtig fin tur med guide over radioen i bilen. Meget kyndig og venlig person. Personalet generelt... læs mere

krydd
Storvorde, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 24. juni 2020

Som udgangspunkt ville vi opleve Vildmosen på egen hånd, men vi opsøgte centeret for at få noget kortmateriale og bookede en guidet tur i det lukkede område.

Dato for oplevelse: juni 2020
1  Tak, Knud Erik S
lillevildmosecentret, Gæsteansvarlig hos Lille Vildmosecentret, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Hej Knud Erik S
Tak for din anmeldelse - det er vi meget glade for! Det var dejligt I følte jer godt klædt på fra centrets personale til at begå jer ud på egen hånd i mosen

Ha’ en dejlig sommer.
Venligst Katrine
Lille Vildmosecentret

Anmeldt d. 19. juni 2020 fra mobile enheder

Flot og interessant natur og lige så interessant udstilling om Lille Vildmose, historie, natur, planter, dyr og mennesker.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, 621larsm

Hej 621larsm
Tak for din anmeldelse - det betyder rigtig meget for os at du tager dig tiden til at skrive en
Det lyder til at I havde et godt besøg i Lille Vildmose. Vi glæder os til at se jer igen.

De bedste hilsner
Lille Vildmosecentret

Anmeldt d. 7. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi havde købt en deal, som blev en øjen åbning for os til næste år, at købe sæsonkort. En meget spændende og fin opbygning oplevede i den indendørs udstilling, hvorefter vi af tidsnød tog noget af de udendørs som vi kunne nå. En dejlig dag, næste gang tager vi en rundtur med toget.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, johnnyL428
lillevildmosecentret, Gæsteansvarlig hos Lille Vildmosecentret, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2019

Hej Johnny.

Tak for din flotte anmeldelse - vi er glade for at høre I havde en god oplevelse på Lille Vildmosecentret og vi glæder os til at se jer igen næste år, hvor I forhåbentligt kommer mange gange på jeres sæsonkort.

Ha' en dejlig dag.

Venligst

Anmeldt d. 19. september 2019

Rigtigt dejligt formidlingscenter med meget hjælpsomt personale, som giver gode råd omkring det mange muligheder der er for at udforske området. Fik en guidet bustur, med en naturvejleder som havde en ufattelig viden om vildmose, så det var en meget god og udbytterig eftermiddag i Lille Vi,dmosen.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, GunnarC200
lillevildmosecentret, Gæsteansvarlig hos Lille Vildmosecentret, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2019

Hej Gunnar.

Tak for din tilbagemelding i forbindelse med dit besøg på Lille Vildmosecentret :)
Det sætter vi meget pris på.

Vi er glade for at høre, at det var en god oplevelse og ikke mindst udbytterig - vi vil så gerne have, at I tager herfra med lidt ny viden og gode oplevelser.

Vi håber at se jer igen.
Jeg bringer rosen videre til guiden.

De bedste hilsner,

Anmeldt d. 19. august 2019 fra mobile enheder

Godt formidlingscenter med cafe og toiletter. Meget behageligt personale som gerne giver råd omkring de mange muligheder i området.
For fuglefans +foto er det unikt kl.a. Traner kongeørn og elg. Mange smukke gåruter.
Kan klart anbefales.
Vi kommer igen. God fornøjelse.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, niels4442015

Hej Niels.

Tak fordi di har taget dig tid til at give os en anmeldelse - og sikke en flot en.
Vi er galde for at høre, at du havde en god oplevelse og vil anbefale os til andre. Det sætter vi pris på.

Jeg vil give din ros videre til vores frontpersonale.

På snarlig gensyn.

Venligst