Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com141 US$
Priceline142 US$
Hotels.com141 US$
Travelocity141 US$
Orbitz.com141 US$
Agoda.com141 US$
Anmeldt d. 23. august 2021

Da vi ankom til grænsekroen følte vi os ikke velkommende, da indtjekningen virkede
meget koldt og ud personlig, der virkede som om der ikke var styr på indtjekningen fra deres side, og information om div. ting var mangelfuldt.
De spurgte ikke om Corona pas.
Værelset var modne indrettet, man forventer noget andet ad en gammel kro.
Maden var ok, når den langt om længe kom.
Man forventer man får tildelt et fast bord, når man booker et ophold.
Vi blev placeret i et lokale, hvor der blev holdt en privat fest, det ville vi ikke
så blev der ballade.

Vil i opleve Fawlty Towers Med John Cleese i dansk stil, skal
i tage et ophold på den gamle grænsekro.

Værelsestip: Find et andet hotel
Dato for ophold: august 2021
Tak, 749pallet
Anmeldt d. 24. juli 2021

Vi og et hold venner havde bestilt et miniophold på kroen. Det oversteg vores forventninger på alle måder. Rigtig fin velkomst, godt værelse, skøn mad og betjening af de dejligste tjenere.
Nogen havde tidligere givet lidt trælse anmeldelser, men de blev på alle måder gjort til skamme.
Vi har anbefalet stedet vidt og bredt og kommer bestemt meget gerne tilbage, når turen igen går sydpå.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Trek242294
Anmeldt d. 13. juli 2021

Vi havde booket en forlænget weekend hos den gamle grænsekro.
tilbuddet indeholdt to nætter med to retters menu og et super hyggeligt kroværelse på kroen.

Desværre afviger det temmelig i forhold til den reelle oplevelse.
Vi ankom til den smukkeste velbevarede gamle kro som emmer af historie.

Der var absolut ingen skiltning på stedet hvilket betød at vi farede forvildet rundt i næsten 20 minutter.
Til sidste endte vi inde i restauranten hvor vi blev mødt af en tjener, vi fik en nøgle og det var det. Værelset måtte vi selv finde...

Værelset som vi troede lå oven på kroen jf. tilbuddet passede ikke.
Det værelse vi fik lå i en tilbygning ved siden af kroen. Vi ankom til værelset og var mildest talt skuffede over hvad vi mødte. Værelset var temmelig ucharmerende, indrettet i egyptisk stil og senge som var så bløde at man fik ondt i ryggen. Generelt virkede det slidt og absolut ikke en krostemning.

Der blev lovet landlig udsigt men vi havde udsigt til naboens have ! trist.

Vi bestilte bord på kroens restaurant og da vi ankom var der en planlagt menu, det var fint nok indtil maden kom. Forretten bestod af rejecocktail (ikke særlig inspirerende) og til hovedret kylling i parmaskinke. Maden var i sig selv fin og smagte ok, vi havde dog forventet kro mad og ikke franskinspireret 70ér mad.

Christiansfeld er en dejlig by, dog ville jeg vælge et andet sted at overnatte.

Værelsestip: Støj, dårlige senge, slidt, ikke kro stemning
Dato for ophold: juli 2021
1  Tak, chris2600
Anmeldt d. 16. maj 2021 fra mobile enheder

Min kone og jeg havde to overnatninger med morgenmad og spiste to gange aftensmad på Den gamle Grænsekro.
Værelset var ok pænt og stort. Jeg tror dog en tæpperensning ville friske lidt op. TV var dårligt indstillet. Irriterende at utilgængelige kanaler ikke er fjernet fra hukommelsen.
Hyggeligt fysisk miljø med historisk stemning.
Morgenmad var skrabet med tynd kaffe og meget lidt grønt. Ingen yogurt naturel og honningen var krystalliseret.
Traditionel god kromad om aftenen i restauranten med venlig og professionel betjening.
Ind- og udtjekning var lidt kort for hovedet.
Alt i alt var vi ikke utilfredse, men med enkle midler, kunne oplevelsen forbedres væsentligt.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Bobo-Sealand
Anmeldt d. 25. april 2021 fra mobile enheder

Flot og meget hyggelig gammel kro liggende lige mellem landevej og fåreeng.

Morgenmad er simpel og som man kan forvente, uden det vilde udbud. Aftensmaden er rigtig dansk kromad med store portioner, så man går bestemt mæt tilbage til de flotte og hyggelige værelser.

Kroen ligger lige uden for den hyggelige og spændende by Christiansfeld, hvor man skal nyde en honningkage og kop kaffe. Og endelig gå rundt i de gamle gader.

Vi har haft et rigtigt hyggeligt weekend ophold og kommet meget gerne igen.

Værelsestip: Husk at få en tur inde i Christiansfeld by, hvor bymidten er helt sin egen gamle stil. En køretur til Haderslev, kan også anbefales.
Dato for ophold: april 2021
Tak, 109tommyh