Anmeldt d. 18. september 2019

Efter krigen i 1864 skulle den nye grænse afsættes. Iflg. skrifter fra krostuens bagerste del af vinkortet, skulle den kommission som var nedsat til fastsættelse af grænsen bo på Den Gamle Grænsekro. Den daværende kroejer var meget dansksindet, og da han erfarede at grænsen skulle drages nord for kroen, fik han det på en eller anden måde overtalt kommissionen til at drage grænsen syd for kroen. Om det har været kroens gode betjening og mad, eller at kromanden havde hældt for meget snaps op, meller historien ikke noget om. Men den gode betjening og maden hører stadig til på kroen. Krostuen emmer af genforening, og er hyggeligt indrettet. Når man skal spise på kroen er det helt naturligt at få en god gammeldags dansk bøf. Fejringen af 100 året for genforeningen næste år, løber nok ikke stille af for kroen, så hvis man ønske ophold ppå dagen, så bestil i god tid.

Dato for ophold: september 2019
Tak, peterf887
Anmeldt d. 3. juli 2019

Den gamle grænsekro laver lækker mad, friske råvarer og det er store portioner. De serverer god dansk mad. Kroen er indrettet i gammel stil, meget hyggeligt. Rigtig sød betjening, vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Knudsen94
Anmeldt d. 16. april 2019

super god gratis morgenmad. superb middag. hyggelige omgivelse. roligt ikke megen trafik. god til spadsereture. hund med ikke nogle problemer. prøv deres minestrone. prøv deres desserter. der må ryges på terrassen, men ikke indenfor. det volder ingen problemer

Dato for ophold: april 2019
Tak, Jens Larsen J
Anmeldt d. 25. marts 2019 fra mobile enheder

Har spist der flere gange. Har holdt familie fest der. Altid en god oplevelse. Lækker mad, super betjening, hyggelige lokaler, kommer gerne igen, altid et besøg værd. Flot gammel kro med hyggelige værelser

Dato for ophold: marts 2019
Tak, helleboa
Anmeldt d. 19. november 2018

Gammel hyggelig kro med den sædvanlige mere moderne tilbygning med værelser af standard som på et nyere vandrehjem - men andre ord ikke noget særligt.
Vi vandrede rundt et stykke tid og ledte efter receptionen, det viste sig, at receptionen lå bag en lukket dør, som er mærket "restauration" (!!!), idet baren på kroen også er reception...
Receptionisten var samtidigt kroens travle tjener, så det var "lidt" ventetid ved indtjekning.
Morgenmaden var til gengæld helt i top, men ikke nok til at rette op på helhedsindtrykket.

Dato for ophold: november 2018
Tak, frpe1960