Anmeldt d. 3. juli 2019

Den gamle grænsekro laver lækker mad, friske råvarer og det er store portioner. De serverer god dansk mad. Kroen er indrettet i gammel stil, meget hyggeligt. Rigtig sød betjening, vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Knudsen94
Anmeldt d. 16. april 2019

super god gratis morgenmad. superb middag. hyggelige omgivelse. roligt ikke megen trafik. god til spadsereture. hund med ikke nogle problemer. prøv deres minestrone. prøv deres desserter. der må ryges på terrassen, men ikke indenfor. det volder ingen problemer

Dato for ophold: april 2019
Tak, Jens Larsen J
Anmeldt d. 25. marts 2019 fra mobile enheder

Har spist der flere gange. Har holdt familie fest der. Altid en god oplevelse. Lækker mad, super betjening, hyggelige lokaler, kommer gerne igen, altid et besøg værd. Flot gammel kro med hyggelige værelser

Dato for ophold: marts 2019
Tak, helleboa
Anmeldt d. 19. november 2018

Gammel hyggelig kro med den sædvanlige mere moderne tilbygning med værelser af standard som på et nyere vandrehjem - men andre ord ikke noget særligt.
Vi vandrede rundt et stykke tid og ledte efter receptionen, det viste sig, at receptionen lå bag en lukket dør, som er mærket "restauration" (!!!), idet baren på kroen også er reception...
Receptionisten var samtidigt kroens travle tjener, så det var "lidt" ventetid ved indtjekning.
Morgenmaden var til gengæld helt i top, men ikke nok til at rette op på helhedsindtrykket.

Dato for ophold: november 2018
Tak, frpe1960
Anmeldt d. 18. november 2018 fra mobile enheder

Vi blev taget imod af en noget mavesur tjener men det skulle ikke vise sig at blive det værste problem. Vi kunne ifølge tjeneren bestille lige den drikkevare vi ville, så to af os bestilte en Fanta. Vi sad med tørre ganer et stykke tid så da drikkevarerne ankom var det med noget skuffelse at se det var kopiproduktet Mirinda med sødestoffer der havde sneget sig sig ind i stedet. Tjenerens mavesurhed blev bestemt ikke mindre af vores ønske om at komme af med Mirindaen. Efter denne akavede start skal det dog siges at resten af måltidet var rigtig lækkert og fuldt ud tilfredsstillende. Det var kro-mad lige som det skulle være hvor den eneste grøntsag på tallerkenen var det persille der var i sovsen. Alt i alt et hyggeligt og anbefalelsesværdigt sted (vær dog opmærksom på at der hænger et spooky udstoppet kohoved i entréen).

Dato for ophold: november 2018
1  Tak, HaderLoevesVincafe