“Lørdagsbrunch”

Seggelund - Dit lokale spisested
Anmeldt 27. januar 2020

Dejlig mad og tilbehør. Pænt anrettet og der manglede intet.
God og venlig betjening.
Kommer igen en anden lørdag.

Tak, erikfogh

Anmeldt 15. november 2019 fra mobile enheder

Der er absolut ingen grund til begejstring. Maden er både dyr, og kedelig. Jeg havde bestilt en hvidløgssteak medium stegt og fik en næsten rå bøf, vi måtte derfor spise hver for sig da min partner jo havde fået sin mad, mens min måtte retur. Måske kunne situationen have været en lidt bedre oplevelse hvis vi var blevet tilbudt drikkevarer i ventetiden, da vores måltid jo trak gevaldigt ud. Jeg vil dog rose den søde pige der betjente os og tog mod klagen på en yderst professionel måde. Vi vender dog IKKE tilbage en anden gang

Dato for besøg: november 2019
Tak, l0nel0enberg
Anmeldt 12. november 2019

Lækker hverdagskost. Vi fik mørbradbøffer med super god sovs og kartofler. Alt var pænt og rent. Venlig personale. Virkelig et besøg værd

Dato for besøg: november 2019
Tak, AnetteK287
Anmeldt 27. oktober 2019 fra mobile enheder

En rigtig god cafeteria, har altid vel tilberedt mad. Venlig betjening. Vi er efterhånden faste kunder hver måned, når aftensmaden skal være lidt nem. Det er også muligt at købe Take Away

Dato for besøg: september 2019
Tak, Tove Rabech N
Anmeldt 19. oktober 2019

Supergodt hverdags mad lavet fra bunden og i en mængde så man kan blive mæt :) hyggelig og usnobbet ordentlig atmosfære

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Fireblade_dk

Rejsende, der kiggede på Seggelund - Dit lokale spisested, kiggede også på

Christiansfeld, Haderslev

Har du været i Seggelund - Dit lokale spisested? Fortæl om dine oplevelser!