Gratis afbestilling indtil d. 28.05.22
Hotels.com198 US$
Travelocity198 US$
Orbitz.com198 US$
Anmeldt d. 28. juli 2021 fra mobile enheder

En rigtig hyggelig kro, som taget ud af en Morten Korch film, alle de ansatte er super nærværende og opmærksom. De “kun” 4 stjerne bunder lidt i dele af maden ikke faldt i fruens smag, var også selv lidt skuffet over forretten, havde vi ikke været på et Gourmet ophold, er jeg sikke på den havde givet 5 stjerner, da vi helt sikkert havde valgt retter 100% i vores smag.

Værelsestip: Benyt lejligheden til at samle appetit, ved at gå en tur ind til Christiansfeld eller den skønne tur til Bulladen.
Dato for ophold: juni 2021
Tak, H2056STmichaels
Anmeldt d. 28. juli 2021 fra mobile enheder

Klaus P. Når du skriver om Tyrstrup kro, har du fuldstændig ret i, at vi har lavet en fejl.
Det stod vi også ved. Først blev i tilbudt et stort værelse, hvor der var sove værelse i begge ender af værelset, der kunne lukkes en dør imellem jer i afbrød uden at høre hele forslaget, for det gad i ikke. Så fik i forslaget om, at sover et sted i Christiansfeld, jeg ved ikke hvor du har fra, at I skulle sove to forskellige steder, for det er løgn. I fik tilbudt betalt taxa frem og tilbage når i skulle spise, det var heller ikke godt nok. Jeg stod og snakkede med jer, og magen til opførsel fra jer, skal man heldigvis lede længe efter. Jeg kan da oplyse jer, at der sad nogle andre gæster og hørte på jer, ude på terrassen. De var super glade for i kørte, for som de sagde det havde ikke været sjovt at skulle høre på jer en hel aften.

Dato for ophold: juli 2021
Rejsetype: Rejste alene
1  Tak, torbenh607
Anmeldt d. 18. juli 2021 fra mobile enheder

Vi - 2 par - havde bestilt 2 værelser (overnatning og forplejning i 2 dage), men da vi ankom var der kun et værelse til os. Vi fik utrolig dårlig service. Herren som modtog os sagde ikke engang velkommen, men meddelte os blot at der var sket en fejl og at han ikke vidste hvad han skulle gøre. Ordret sagde han: “alle laver fejl og hvad vil I have jeg skal gøre”. Vi meddelte ham at vi mente det var ham der skulle finde en løsning og ikke os. Han foreslog at vi kunne sove 4 på et værelse, hvilket vi ikke var interesseret i. Dernæst foreslog han en løsning hvor vi skulle bo på 2 forskellige hoteller med 10 min kørsel imellem, hvilket vi fandt utilfredsstillende da vi som 2 par havde glædet os til at være sammen, kunne nyde en middag sammen uden at skulle tænke på hvem der skal køre, samt stå op og nyde morgenmaden sammen.
Der var ingen forståelse - han gik blot i forsvarsposition fra start og var overhovedet ikke serviceminded og utrolig uprofessionel.
Bestemt ikke et sted vi kan anbefale, selvom vi havde hørt godt om stedet. Måske de kan lave mad men service har de ikke forstand på - sæt aldrig jeres fødder der
Vi forlod stedet og forlanger vores penge retur.
Pas på hvis I alligevel vover jer til Tyrstrup.

Værelsestip: Hold jer væk
Dato for ophold: juni 2021
3  Tak, Klaus P
Anmeldt d. 18. maj 2021

Det bedste weekendophold jeg har været på til dato.

Fantastisk 8-retters menu, med utrolig mange lækre og modige detaljer.
Utrolig behagelig betjening - kok af hver enkelt ret kom og præsenterede retterne.
Lækre, rene og pæne værelser.
De varmeste anbefalinger herfra.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Egeberg81
Anmeldt d. 22. december 2020

Havde en dejlig aften og formiddag, med lækker mad, vin og venlig betjening. Indbydende værelser og fine omgivelser. Fin beliggenhed med gode muligheder for at besøge Christiansfeld, som bestemt er et besøg værd.

Dato for ophold: november 2020
Tak, 888maritak