Anmeldt d. 9. februar 2020

Vi har været til en gourmet aften med overnatning på Tyrstrup kro købt som deal.
Det har været en meget positiv oplevelse. Der var nogen til at tage imod os i receptionen og de var helt klar til os. (Har desværre prøvet det modsatte andre steder).
Værelset var pænt uden at være prangende. Dejligt stort og rent badeværelse med masser af varmt vand Sengene viste sig at være gode at sove i.( Ikke som visse andre steder vi har været.)
Vi fik en tre retters gourmet menu efter husets valg og det var rigtig godt. Først en lille appetizer og et glas boblevand, imens vi snakkede med den søde tjener om drikkevarer.
Dernæst blev maden serveret i det tempo vi havde lyst til (dejligt) og hele tiden var det nemt at komme i kontakt med tjenere og værten som også var til stede.
Morgenmaden næste dag var også helt i top: flere specialiteter og varme! blødkogte æg. Håndskåret pålæg og friskbagt lunt brød. Masser af tid til lidt ekstra kaffe og de friske aviser. Herligt.
Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: februar 2020
1  Tak, littau1
Anmeldt d. 28. oktober 2019

Vi havde bestilt et ophold incl. 8 retters menu. Ved ankomst virkede det som om personalet havde meget travlt, og ikke rigtig havde tid til os. men derefter var alt helt fantastisk, super lækker mad og vin, venlig og kompetent betjening og et herligt værelse. Morgenmaden var god men ikke overdådig. En rigtig god oplevelse, der kommer vi gerne igen.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Jakob F
Anmeldt d. 4. august 2019 fra mobile enheder

Datter og svigersøn’s bryllup blev afholdt her i går... helt uovertruffet arrangement...Først et helt professionelt personale som forstod at få os til at føle vi var midtpunkt.. Torben var inde og se at vi havde det godt mv....et helt igennem dejligt sted

Dato for ophold: august 2019
Tak, LpaBredebro
Anmeldt d. 15. juli 2019 fra mobile enheder

Jeg havde besluttet at holde min halvrunde fødselsdag. Så valget faldt på Tyrstrup Kro, med mine nærmeste. Jeg syntes vi blev forkælet. Der var masser af god, veltilberedt mad af gode råvarer. Torben, der ejer stedet var flere gange inde og se og snakke med os og for at se om vi havde det godt. Det er bare et så hyggeligt sted og har nu været der adskillige gange.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, beritdn
Anmeldt d. 28. juni 2019

Vi var her på en deal, som vi havde givet i gave. Det var en sublim oplevelse, og at vejret så også var med os, gør absolut ikke opholdet ringere. Vi kunne sidde ude hele eftermiddagen i gårdhaven og nyde både vejret og gode drinks. Middagen var gourmet klasse - så lækkert og i fantastiske omgivelser i jægerstuen. Suiten vi havde var også virkelig lækker og alt holdt i den gamle stil. Så skønt at se. Af hjertet tak for et aldeles godt og lækkert ophold

Værelsestip: Den suite vi havde bestod af to seperate rum, perfekt til en familie og med spabad (nr. 20) meget lækkert
Dato for ophold: juni 2019
Tak, Lookforward60