Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt d. 13. juli 2021

Spiste frokost og stillede ganske høfligt et enkelt spørgsmål til menukortet og fik svaret: 'Kan du ikke bare bestemme dig?' Jeg må indrømme, at jeg blev fuldstændig paf. Jeg har aldrig oplevet så uhøflig en betjening fra en tjener.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, anneehp
Anmeldt d. 25. juni 2021

Her er endelig et turiststed, hvor man har forstået at lave et menukort, der både er lækkert og velassorteret til priser, som alle har råd til. Hyggelige lokaler, lækker mad og en god betjening. Her kommer vi gerne igen

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Aage J
Anmeldt d. 16. maj 2021 fra mobile enheder

Historisk og smukt hotel hvor enkelhed og kvalitet er i top. Stort perfekt værelse med super renholdelse. Imødekommende og venlig betjening og i kælderen hyggelig og humoristisk betjening af tjener - gode historier om stedet giver ekstra valuta for oplevelsen på hotellet. Sublim og lækkert mad og vin . En oplevelse helt i top da vi sluttede af med rigtig fin morgenmads udbud . Meget fint corona sikret overalt.

Værelsestip: Et besøg på Gudsageren og Christinero var interessante.
Dato for ophold: april 2021
Tak, Anne S
Anmeldt d. 7. maj 2021

Vi nød det delikate stjerneskud og den veltillavede mørbradbøf med den omtalte agurkesalat, som mormor lavede den. Altsammen serveret af den meget professionelle og yderst venlige tjenerTAK FOR MAD

Dato for ophold: maj 2021
2  Tak, jopi2016
Anmeldt d. 27. oktober 2020

Dette var mit første besøg i Christiansfeld - og hotellet er nok hovedårsagen til at jeg har lyst til at returnere:

1. Yderst kompetent og venlig vært
2. Fremragende mad i restauranten
3. Godt vinkort
4. Opmærksom og hurtig betjening
5. God seng
6. Super rent
7. Lille og god morgenmad
8. Parkering lige foran

Tak - det var bare godt!

Værelsestip: Bed hotellet hjælpe med valg af værelser - de er forskellige og kan bookes specifikt
Dato for ophold: oktober 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger