“Hyggelig gårdhave”
Anmeldelse af Det Gamle Apothek

Det Gamle Apothek
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Hyggelig gårdhave, dog lidt tilrøget.
Maden ganske fin, men lidt dyr for standarden.
Det var ikke muligt at købe postevand.

Tak, Happiness555890

Anmeldt 23. juli 2020

God kaffe og kage i haven, her er der mange sjove og forunderlige ting til salg. Både i haven og i huset.

Tak, jens0lef
Anmeldt 13. juli 2020 fra mobile enheder

Vi gik ind af nysgerrighed og opfattede kun butikdelen og haven. Det er altid sjovt at se, hvad der kan gemme sig af historie og udtryk indenfor velkomstskiltene.
Hvad vi først fandt ud af bagefter var, at der også er strikkeaften og frokostcafe, - en ganske fin en. Måske er cafedelen lukket indenfor i forb. med Corona, men sandheden er nok, at vi var nok ikke opmærksomme nok. Vi så et par sidde ved bord i hjørnet af haven, men opfattede det som butiksejer.
Vi ærgrede os over ikke at have spurgt på frokost her den 24.6, da vi kom forbi ved 13-tiden, og vi vil ved en senere lejlighed komme forbi og gøre besøget om.
Så fint et sted fir byen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 748Rita
Anmeldt 17. juni 2020

Min mor og jeg var på tur og ville have lidt frokost. Bollen med kylling var simpel, lille og dyr! Serveringen var ikke særlig venlig. Gårdhaven var dejlig men vi kommer ikke igen.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, 401helenee
Anmeldt 7. august 2019 fra mobile enheder

Er just kommet hjem efter en tur til Christiansfeld. Vi spiste frokost på stedet, som udover at fungere som Cafe, også er en butik med tusind ting og nips.
Personalet som tog imod bestillingen, var fuld af humor, gav os en humoristisk opsang, da vi flere gange lavede om på vores bestilling. Virkeligt humoristisk og sjovt.
Maden var dejlig og stedet sælger nogle virkeligt dejlige Sønderjyske øl.
Vil klart komme der igen, hvis vejen kommer forbi.

Dato for besøg: august 2019
Tak, 920flemmingl

Rejsende, der kiggede på Det Gamle Apothek, kiggede også på

Christiansfeld, Haderslev

Har du været i Det Gamle Apothek? Fortæl om dine oplevelser!