Anmeldt 12. oktober 2014 fra mobile enheder

Vi hoppede af Nordjyske Motorvej ved afkørsel 38, og besøgte Purhus Kro - og det gør vi nok igen.
Der blev bestilt wienerschnitzel, overdådigt stjerneskud, og 3 stykker smørrebrød, og alt hvad vi fik var lækkert + et hyggeligt lokale + god betjening - klart anbefalelses værdigt!!!

Overnattede: oktober 2014, rejste med familie
Tak, thomaskrag
Anmeldt 7. oktober 2014

Vi var to par og en kammerat ude og spise en onsdag,til stegt flæsk. Super mad og super frisk tjener som gjorde aftenen ekstra god.
Hyggeligt sted med en atmosfære der passer til omgivelserne. Og en super service fra man træder ind af døren.

• Overnattede: september 2014
1  Tak, Tina-B T
Anmeldt 15. august 2014

En ferie er vel overstået for vores lille familie, mor, far, Jonas 12 og Soffie 7år.
Vi boede på et 4 sengs værelse og spiste i den hyggelige restaurant, hvor der ef både lækre kød retter, schiltzel - kæmpe en af slagsen- og fisk, samt børnemenuer i store portioner. Dansk hygge når det er bedst.

• Overnattede: juli 2014
1  Tak, Henriette J
Anmeldt 8. august 2014

Sammen med min kone og 2 børn var vi på en lille ferie til Danmark. Vi boede 3 nætter på Purhus Kro og spiste vores morgenmad samt aftensmad på kroen. Dagene brugte vi til at besøge diverse forlystelser i området. Der findes rigtigt mange forlystelser i en radius på 60 km. fra kroen og kroen er derfor uhyre velegnet som base for børnefamilier med mindre børn - der oftest ikke kan lide at sidde for længe i bilen.
Det var børnene der styrede dagene så det var skønt at komme tilbage til kroen om aftenen og slappe af samt naturligvis få noget at spise.Maden på Purhus Kro er et kapitel for sig og er i absolut topklasse. Jeg rejser meget og har overnattet og spist rigtigt mange steder i Danmark og i udlandet. Jeg kan ærligt sige, at man ikke finder et bedre spisested og til trods for de meget store portioner, formodentlig heller ikke lavere priser. Jeg er imponeret. Der bliver gjort et stort arbejde for, at den enkelte gæst får en superoplevelse - hver gang og det lykkedes. Mine børn fik deres mad sammensat som de nu gerne vil have det - med små agurkekrokodiller til maden.
Vi havde hver aften et vinduesbord med oversigt over legeområdet. Og det er utroligt skønt, at kunne side ved bordet og spise og samtidigt holde opsyn med de to unger. Ligeledes var vores værelse beliggende så vi kunne se legeområdet. Det er måske en lille ting, men det er utroligt rart, at børnene kunne lege selv eller med andre børn,samtidigt med at vi har overblik over hvad der sker. Vores miniferie var en superoplevelse og jeg kan kun give kroen og personalet min bedste anbefaling. De har om nogen fortjent det.

• Overnattede: juli 2014, rejste med familie
1  Tak, Ove A
Anmeldt 24. maj 2014

I forbindelse med mit job, havde jeg besøgt Purhus kro til kaffe og kage. I den forbindelse ser jeg at kroen har Elg på deres menu. Derfor bestilte jeg bord til dagen efter.
Personalet gav en super god betjening. Til forret fik indbagte tigerrejer / aspars suppe. Hovedret var Elgmedallion i portvin/flødesauce / Fur steak - kalvefilet marineret i porter.
Alle rette smagte himmelsk og portioner var store, så man går bestemt ikke sulten derfra.

Omgivelserne er i naturen og smukke.

• Overnattede: maj 2014, rejste som par
Tak, Hanne F