“God og billig familierestaurant”

Sason Pizza & Kebab House
Anmeldt 14. juli 2018 fra mobile enheder

God og billig familierestaurant med fantastisk betjening. Vi var 3 generationer afsted, og der var noget for alle. Før maden kom var der gratis salatbar, og da vi var færdige med at spise, blev vi tilbudt gratis kaffe, kakao eller irish coffee.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, 879jannic

Anmeldt 15. november 2016

Gode sprøde pizzabunde med mange variationsmuligheder for toppings. Rimelige priser. Færdiglavede til det aftalte tidspunkt.

Dato for besøg: august 2016
1  Tak, carstengrove
Anmeldt 4. januar 2015

Spiser altid her når jeg er hjemme i DK , hurtig , vellavet og til fin pris og med en smil fra serveringen.
Menuen er stor og der er godt udvalg af alt fra Pizza til kebab og kødretter. Specielt kan anbefales : Pizza Farsø ungdom og Pizza Peperoni

Dato for besøg: november 2014
Tak, DennisKristensen
Anmeldt 24. juli 2014 fra mobile enheder

Min familie på i alt 4 besøgte Sason i Farsø i forbindelse med et arrangement på torvet. Der var derfor en del mennesker på stedet. Vi satte os ved et ledigt bord der ikke var ryddet endnu, og fandt selv nogle menukort der var efterladt på nabobordet. Vi må selv tage kontakt til en servitrice og afgive vores ordre. Vi må efterfølgende efter 5 min rykke for vores drikkevarer. Efter at have ventet i yderligere 40 min og set 2 andre borde der kom efter os blive betjent, rykker vi for vores mad. Ejeren siger det kommer straks, da de havde sat det til afhentning. Resultat 2 gnavne børn og lunken mad. Vi finder nok et alternativ næste gang.

Dato for besøg: juli 2014
Tak, Johnny Nør S
Anmeldt 22. januar 2014

flink personale og ikke ret meget ventetid.Om du bestiller pizza eller andet ja så har jeg endnu ikke været udsat for noget dårligt mad!!!!

Dato for besøg: december 2013
Tak, krebs72

Rejsende, der kiggede på Sason Pizza & Kebab House, kiggede også på

Aars, Rebild Kommune
Farsø, Vesthimmerland Municipality

Har du været i Sason Pizza & Kebab House? Fortæl om dine oplevelser!