Anmeldt d. 22. juni 2020

I forbindelse med en Invitations golfturnering havde jeg fornøjelsen af at besøge HimmeLand. Alt ved opholder var fantastisk, maden, betjeningen, banen, faciliteterne - alt var tip top.
Fra det øjeblik man træder ind af døren bliver man mødt med imødekommende smilende gæster og personale. Man mærker med det samme at der er glæde i dette hus.

Dato for ophold: juni 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, ki492
HimmerLand-eu, Hotelchef hos HimmerLand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juni 2020

Hejsa
Tusind tak for din fantastiske feedback.
Vi er så glade når vores gæster bruger tid på at give os en tilbagemelding på deres oplevelser hos os.
Vi glæder os allerede til at byde velkommen i HimmerLand igen.
Mvh
Jane, Hotelchef

Anmeldt d. 9. marts 2020

Vi havde et helt fantastisk ophold. Personalet var super flinke, maden var mega god, værelset var 100% ud vores forventninger. Der var virkelig kræset for detaljerne.
Hvis man skulle sætte 1 dårlig ting på, så var der en kvindelig medarbejder der skulle rydde brugt kåber og badelagner væk i herrens omklædning, som ikke lige tog højde for at det nok ikke er alle mænd der har nok selvtillid til at synes det er rart at have sådan en ung kvinde vimsende rundt mens de er nøgen.

Dato for ophold: marts 2020
1  Tak, mttkristoffersen
Anmeldt d. 29. februar 2020

Det var en dejlig oplevelse at overnatte hos Himmerland Golf & Spa Resort.
Personalet var venlige og hjælpsomme.
Værelserne var rene.
Badelandet havde en god temperatur.
Super god morgenmad.
Alle penge værd!

Tak, charliwj
Anmeldt d. 28. februar 2020

Jeg skriver ikke en anmeldelse af spafaciliteterne, hotellet eller restauranten, men derimod det helt fantastiske personale.

Sidste lørdag var min kæreste og jeg på weekendtur i Himmerland og lørdag aften besvimede min kæreste i restaurant POLO. Både gæster og personale hjalp os på alle tænkelige måder. Personalet hjalp os fra restauranten og vi fik leveret mad på værelset, da vi ikke havde nået at få mad i restauranten. I en situation, hvor man er dybt rystet og chokeret kunne jeg ikke have ønsket en bedre hjælp.

En meget forfærdelig situation blev gjort en lille smule mindre forfærdelig ved at få støtte og stor hjælp.

2  Tak, Elizabethnoergaard
Anmeldt d. 24. februar 2020

Meget flotte værelser, med gode senge. Personaler er meget dygtige, venlig og hjælpsom. Spa området er skønt. Maden var fantastik.
Det var en super god oplevelse, som kan anbefales. Alt var fint og rent. Vi kommer helt sikkert igen.

• Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, amg584