Anmeldt d. 16. februar 2020

Sikke et fantastisk sted og nogle helt fantastiske medarbejdere. Vi bookede et valentines-ophold fra fredag til lørdag med overnatning, adgang til spa, 3 retters og morgenmad og vi har allerede besluttet, at vi hver år d. 14 skal en tur til Himmerland. Tak for et fantastisk ophold! Vi ses igen

Dato for ophold: februar 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, s0fieh0egh
HimmerlandGolf, Receptionist hos Himmerland Golf & Spa Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. februar 2020

Hej s0fieh0egh,

Tak for den virkelig flotte anmeldelse! Det er da en fantastisk idé at fejre Valentines Day her på resortet hvert år. Vi er utroligt glade for at vores rammer kan danne så gode oplevelser for jer. Vi glæder os til at byde jer velkommen igen næste år.

Venlig hilsen Dagmar
Himmerland Golf & Spa Resort

Anmeldt d. 28. januar 2020

Vi var på spaophold, spa området var rigtig godt, maden var super lækker, værelserne var pæne og rene, sengen var også god, vi kan heller ikke sige noget negativt om servicen. Det er ikke sidste gang vi besøger jer

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, daniellevorsen
HimmerlandGolf, Receptionist hos Himmerland Golf & Spa Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. januar 2020

Mange tak for din dejlige anmeldelse af vores hotel :-)

Vi er rigtig glade for at vi har kunne give jer en god oplevelse her i Himmerland. Det betyder bestemt meget for os at i har givet jer tid til at give os feedback om jeres ophold.

Vi håber at det ikke er sidste gang, at vi skal byde jer velkommen her på Himmerland Golf & Spa Resort.

Anmeldt d. 23. januar 2020 fra mobile enheder

Super lækkert hotel og dejlige værelser med udsigt over golfbanen. Perfekt til venindetur. Lækker spa med forskellige bade og sauna. Dog lidt misvisende på nogle netsider er det billeder af svømmehallen som ligner de er taget fra spa området. Det er ikke tilfældet, så man bliver skuffet hvis man tror der er stor bassin i spa området. ( Se billede)
Vi havde bestilt kropsbehandlinger og pedicure og vi kunne erfare undervejs at behandlingerne ikke var tilsvarende hinanden. Det var ok
Aftensmad i Brasseriet og drinks i sofaen. Superå god mad og hyggeligt atmosfære.
Fed ryger lounge! Fedt rygerne også er velkomne.

Lækker morgenmad.

Alt i alt hyggelig tur, men der må ikke fåes på kompromis med behandlinger i den prisklasse ( og vi har prøvet mange behandlingssteder)

Tak, StruerDanmark
HimmerlandGolf, Receptionist hos Himmerland Golf & Spa Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. januar 2020

Sikke en dejlig anmeldelse af vores hotel :-)

Det betyder meget for os, når vores gæster giver sig tid til at skrive om deres oplevelse her på Himmerland Golf & Spa Resort.
Det hjælper os med at forbedre oplevelsen for vores gæster.

I henhold til vores billeder på hjemmesiden, vil jeg helt sikkert give besked til den ansvarlige for dette. Det er selvfølgelig ikke meningen af vores billeder skal være misvisende.

Vi er kede af at behandlingerne ikke levede op til jeres forventninger. Hvis du engang har tid, må du meget gerne kontakte os på hgsr@hgsr.dk og fortælle os mere om de behandlinger i fik.

Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang her i Himmerland.

Anmeldt d. 19. januar 2020 fra mobile enheder

Første weekend på dette sted startede med god modtagelse. I det hele taget er alle ansatte imødekommende og professionelle. Værelserne er lækre og rengøringen i top
Vi skulle bare slappe af men nåede kun svømmehallen (der var lidt mange i Spa-området. Som konstruktiv kritik var morgenmaden ærlig talt skuffende. Personalet var der ikke noget galt med, men det var kedelig morgenmad. Ideen med et “undgå madspild” koncept giver ikke mening. Alt er anrettet i små glas og pander. Det betyder at der en masse service fra hver enkelt gæst der skal vaskes op. Det kan ikke være miljørigtig. Endvidere var udvalget med kun en slags kedelig skæreost, og ingen grøntsager med til at trække ned. Morgenmaden i et weekendophold bør være den luksus der får en til at nyde opholdet, og starten dagen med ekstra energi... Det manglede vi

Tak, Midtiby84

Mange tak for en flot og detaljeret anmeldelse af vores hotel!

Vi er rigtig glade for at i kunne lide vores værelser, samt at personalet her i Himmerland kunne få jer til at føle jer velkommen.

Med hensyn til vores morgenmad, vil vi helt sikkert give din feedback videre til restauranten. Vi håber stadig at vi kan byde jer velkommen igen i den nærmeste fremtid.

Anmeldt d. 9. december 2019 fra mobile enheder

Superhyggeligt og flot sted, alletiders ramme omkring vores bryllupsarrangement. Hjælpsomt og behageligt personale, og unikke lokaler og værelser.
Maden er god og varieret. Naturen omkring er flot, med nem parkering

Dato for ophold: december 2019
Tak, 477hellel
HimmerlandGolf, Receptionist hos Himmerland Golf & Spa Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. december 2019

Hejsa :-)

Tusind tak for din fine anmeldelse af vores hotel. Vi værdsætter altid feedback fra vores gæster.

Vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden gang her i Himmerland