Anmeldt d. 19. januar 2020 fra mobile enheder

Første weekend på dette sted startede med god modtagelse. I det hele taget er alle ansatte imødekommende og professionelle. Værelserne er lækre og rengøringen i top
Vi skulle bare slappe af men nåede kun svømmehallen (der var lidt mange i Spa-området. Som konstruktiv kritik var morgenmaden ærlig talt skuffende. Personalet var der ikke noget galt med, men det var kedelig morgenmad. Ideen med et “undgå madspild” koncept giver ikke mening. Alt er anrettet i små glas og pander. Det betyder at der en masse service fra hver enkelt gæst der skal vaskes op. Det kan ikke være miljørigtig. Endvidere var udvalget med kun en slags kedelig skæreost, og ingen grøntsager med til at trække ned. Morgenmaden i et weekendophold bør være den luksus der får en til at nyde opholdet, og starten dagen med ekstra energi... Det manglede vi

Dato for ophold: januar 2020
Tak, Midtiby84
HimmerlandGolf, Receptionist hos Himmerland Golf & Spa Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. januar 2020

Mange tak for en flot og detaljeret anmeldelse af vores hotel!

Vi er rigtig glade for at i kunne lide vores værelser, samt at personalet her i Himmerland kunne få jer til at føle jer velkommen.

Med hensyn til vores morgenmad, vil vi helt sikkert give din feedback videre til restauranten. Vi håber stadig at vi kan byde jer velkommen igen i den nærmeste fremtid.

Mvh. Frederik

Anmeldt d. 9. december 2019 fra mobile enheder

Superhyggeligt og flot sted, alletiders ramme omkring vores bryllupsarrangement. Hjælpsomt og behageligt personale, og unikke lokaler og værelser.
Maden er god og varieret. Naturen omkring er flot, med nem parkering

Dato for ophold: december 2019
Tak, 477hellel
HimmerlandGolf, Receptionist hos Himmerland Golf & Spa Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. december 2019

Hejsa :-)

Tusind tak for din fine anmeldelse af vores hotel. Vi værdsætter altid feedback fra vores gæster.

Vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden gang her i Himmerland

Mvh. Frederik

Anmeldt d. 7. november 2019 fra mobile enheder

Vi har haft den mest fantastiske weekend på dette skønne hotel. Det er hverken første, eller sidste gang vi besøger dem! Både maden på restauranten og spabadet var en skøn oplevelse. Herudover er golfbanerne super gode (også for nybegyndere som mig). Dette hotel kan varmt anbefales, både i vinter og sommermånederne.

Dato for ophold: november 2019
Tak, emiold
HimmerlandGolf, Receptionist hos Himmerland Golf & Spa Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. november 2019

Tusind tak for din fine anmeldelse!

Det betyder meget for os at modtage positiv feedback fra vores gæster.
Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang her i Himmerland

Mvh. Frederik, Receptionen

Anmeldt d. 26. oktober 2019

Golfpakke. Dejlig modtagelse, lækre værelser, super fin betjening og en menu, som var helt i top.
Golfbanen var tip top - vi spillede begge sløjfer (Backtee course er klart den flotteste, men også den sværeste).
Vi havde et par fantastiske dage, og kan varmt anbefale et Gourmet Golfophold.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, LHL-DK
HimmerlandGolf, Receptionist hos Himmerland Golf & Spa Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. oktober 2019

Tusind tak for den flotte anmeldelse,
Det er fantastisk at høre at I har haft det godt hos os :)

Med venlig hilsen
Himmerland Golf & Spa Resort
Camilla Nielsen
Receptionist

Anmeldt d. 27. september 2019

Et fantastisk resort, selvom vi ikke spiller golf selv, var der aktiviteter for alle aldre. Værelser var i top, maden var lækker, og deres spa var helt fantastisk.

Alt i alt en rigtig dejlig oplevelse, helt klart et besøg værd!

Dato for ophold: juli 2019
Tak, dahlknud
HimmerlandGolf, Receptionschef hos Himmerland Golf & Spa Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. oktober 2019

Kære gæst.
TAK for jeres meget flotte anmeldelse og for I tog jer tid til at skrive de fine ord.
Vi er meget glade for I havde et dejligt ophold og håber meget at få lejlighed til at byde jer velkommen til et dejligt ophold en anden gang.
Med venlig hilsen Anette Janner