RosaB
Horsens, Danmark

Fint til prisen!

Anmeldelse af Hjallerup Kro
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 5. feb. 2024fra mobile enheder
Pænt stort værelse til én person. Pænt og rent, dog havde rengøringen glemt det store spejl!
Jeg havde værelse ud til p plads og butikker(stueplan).Jeg kunne godt tænke mig at der havde været nogen storis(indergardiner), da jeg følte mig til offentlig skue på værelset, medmindre jeg ville lukke vinduerne af med mørklægnings-gardinerne.
Jeg savnede bordplads ved vasken til toilettaske eller toilet-ting.
Sengen var super. Morgenmadsbuffet ok.
Jeg spiste i restauranten om aftenen(steak) og det var virkelig godt og en stor portion, og meget hyggeligt.
Gratis P plads.
God service.
Dato for ophold: januar 2024
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Problemer med denne anmeldelse?
    3.9 km fra Hjallerup Kro
    Fitnesscenter
    19.7 km fra Hjallerup Kro
    Vis flere hoteller i Hjallerup
    Anmeldt d. 10. august 2023

Venlig betjening. Pæne værelser med to gode stole, manglede dog en læselampe. Nydelig restaurant, men desværre kun tre retter at vælge imellem til hovedret. Den ene var stjerneskud! Vi fik lækker Wienerschnitzel med tilbehør den første aften.

Værelsestip: Der er ingen elevator, så hvis man er gangbesvære,t skal man bede om et værelse i stueetagen.
    Dato for ophold: august 2023
    Tak, evalausten45
    Anmeldt d. 28. april 2023 fra mobile enheder

Vi har spist der utallige gange i forbindelse med koncerter og det er hver eneste gang meget gennemsnitlig buffet på kanten til det meget kedelige.
    Nu reklamerer kroen så med fredags klassisk wienerschnitzel med tilbehør og det skulle vi selvfølgelig prøve i forsøg på at støtte kroen i byen fremfor at køre til Aalborg som vi ellers gør.
    Men desværre som forventet en skuffelse, en våd slasket klump kalvekød som vil jeg vil gætte på er stegt om formiddagen lagt på køl og genopvarmet i mikroovn.
    Men et udemærket glas rødvin.
    "Vil i have øl eller vin"
    hvilken vin har i
    "vi har rødvin og hvidvin"🤣🤣

Dato for ophold: april 2023
    Tak, 664perh
    Anmeldt d. 16. april 2022

Havde købt opholdet under overskriftens navn. Det inkluderede et aftensmåltid. Maden var udmærket, velsmagende. God betjening. Morgenmaden havde et passende udvalg at vælge imellem og god kaffe. Værelset ok, bortset fra badeværelset, hvor håndvasken trængte til hovedrengøring. Sengene var ganske udmærkede at ligge i.

Dato for ophold: april 2022
    Tak, GAage
    Anmeldt d. 10. juli 2021 fra mobile enheder

Havde egentlig ikke de store forventninger da vi ikke havde betalt så meget for 3 overnatninger med halvpension. Heldigvis blev vi positivt overraskede 👍
    Værelserne er simple men har det man skal bruge.
    Køkkenet var rigtigt godt og betjeningen i top - absolut “value for money” og vi kommer gerne igen

Dato for ophold: juni 2021
    Tak, KimF351
    Anmeldt d. 3. juni 2021

Venlig og professionel modtagelse. Havde booket et ophold med halvpension. Fik velkomst drink, 3 retters mega lækker menu og kaffe med hjemmelavet chokolade. Værelset er lidt kedeligt, men rent og der er hvad der skal være, shampoo, sæbe, tandbørste og tøfler mv. Kan anbefales

Dato for ophold: juni 2021
    Tak, jyttethoegersen