91 US$
Hotels.com83 US$
Travelocity83 US$
Trip.com106 US$
Anmeldt d. 10. juli 2021 fra mobile enheder

Havde egentlig ikke de store forventninger da vi ikke havde betalt så meget for 3 overnatninger med halvpension. Heldigvis blev vi positivt overraskede
Værelserne er simple men har det man skal bruge.
Køkkenet var rigtigt godt og betjeningen i top - absolut “value for money” og vi kommer gerne igen

Dato for ophold: juni 2021
Tak, KimF351
Anmeldt d. 3. juni 2021

Venlig og professionel modtagelse. Havde booket et ophold med halvpension. Fik velkomst drink, 3 retters mega lækker menu og kaffe med hjemmelavet chokolade. Værelset er lidt kedeligt, men rent og der er hvad der skal være, shampoo, sæbe, tandbørste og tøfler mv. Kan anbefales

Dato for ophold: juni 2021
Tak, jyttethoegersen
Anmeldt d. 30. oktober 2020 fra mobile enheder

Venlig booking via mail og opfølgning via SMS. Hyggelig værelse med det man kan forvente. Godt internet med god båndbredde. God restaurant morgen og middag. Gode parkeringsmuligheder. Kommer gerne igen.

Dato for ophold: oktober 2020
2  Tak, PerR_13
Anmeldt d. 8. oktober 2020 fra mobile enheder

En stor tak til Hotel Hjallerup Kro for en fantastisk konfirmationsfest, hvor alt spillede lige fra lokaler over servering til rigtig lækkert og indbydende mad samt ikke mindst en fin borddækning.
Maden var særdeles indbydende og velsmagende med et stærkt touch af gastronomi, som ikke altid kan forventes på en kro, men dette er tilfældet på Hotel Hjallerup Kro, så det er absolut ikke sidste gang, vi holder vores fest på kroen, hvor præsentation af mad og vin var prikken over i’et i en længe ventet konfirmationsfest, der var blevet udsat én gang.
En stor tak skal endnu engang lyde til det dygtige værtspar og øvrige team på Hotel Hjallerup Kro.

Dato for ophold: august 2020
2  Tak, ClausTarok
Anmeldt d. 6. september 2020

Vi overnattede på Hjallerup Kro (vi ville en tur til Læsø).
Værelset var i orden.
Betjeningen var fin,fin.
Da jeg havde booket værelset, fik jeg en SMS, hvor man kunne se, hvad hotellet kunne byde på - og reservere bord i restauranten - det var en fin service.
Vi fik en italiensk menu- der var alt, man kunne ønske sig.
Morgenbuffeen var over al forventning - det var bare super!

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, ole h