91 US$
Hotels.com83 US$
Travelocity83 US$
Trip.com106 US$
Anmeldt d. 30. oktober 2020 fra mobile enheder

Venlig booking via mail og opfølgning via SMS. Hyggelig værelse med det man kan forvente. Godt internet med god båndbredde. God restaurant morgen og middag. Gode parkeringsmuligheder. Kommer gerne igen.

Dato for ophold: oktober 2020
2  Tak, PerR_13
Anmeldt d. 8. oktober 2020 fra mobile enheder

En stor tak til Hotel Hjallerup Kro for en fantastisk konfirmationsfest, hvor alt spillede lige fra lokaler over servering til rigtig lækkert og indbydende mad samt ikke mindst en fin borddækning.
Maden var særdeles indbydende og velsmagende med et stærkt touch af gastronomi, som ikke altid kan forventes på en kro, men dette er tilfældet på Hotel Hjallerup Kro, så det er absolut ikke sidste gang, vi holder vores fest på kroen, hvor præsentation af mad og vin var prikken over i’et i en længe ventet konfirmationsfest, der var blevet udsat én gang.
En stor tak skal endnu engang lyde til det dygtige værtspar og øvrige team på Hotel Hjallerup Kro.

Dato for ophold: august 2020
2  Tak, ClausTarok
Anmeldt d. 6. september 2020

Vi overnattede på Hjallerup Kro (vi ville en tur til Læsø).
Værelset var i orden.
Betjeningen var fin,fin.
Da jeg havde booket værelset, fik jeg en SMS, hvor man kunne se, hvad hotellet kunne byde på - og reservere bord i restauranten - det var en fin service.
Vi fik en italiensk menu- der var alt, man kunne ønske sig.
Morgenbuffeen var over al forventning - det var bare super!

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, ole h
Anmeldt d. 1. august 2020

Vi har ikke umiddelbart høje forventninger.

Umiddelbart en god sommerdeal gennem deres egen hjemmeside. Eneste plus var opredning til vores søn på 3 år. Uden beregning.

Parkeringspladsen er delt med fakta som lå 75 meter væk.
Vores værelse lå u til denne parkeringsplads i stueplan og med et vindue der ikke sluttede tæt.

Maden var med milde ord rigtig kedelig. Den mexicanske buffet lignede noget der var væltet ud af en dåse. Morgenmaden var fuld af kedelig Skivepålæg som ikke blev rørt og en lun leverpostej der så ud til at være fra dagen før.

Vi kommer ikke tilbage dertil

Dato for ophold: juli 2020
Tak, lonniek841
Anmeldt d. 26. juli 2020

Vi fejrede familiefødselsdag på kroen, og kunne ikke have ønsket os bedre - venligt personale, god mad og hyggelige omgivelser! Siden vores sidste besøg for et par år siden har restauranten fået en makeover, der løfter oplevelsen, men samtidigt bevarer kro-stemningen. Bestemt et besøg værd.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 190susannen