Hotels.com
Expedia.com136 US$
Priceline129 US$
eDreams
Anmeldt d. 26. juli 2020

Vi fejrede familiefødselsdag på kroen, og kunne ikke have ønsket os bedre - venligt personale, god mad og hyggelige omgivelser! Siden vores sidste besøg for et par år siden har restauranten fået en makeover, der løfter oplevelsen, men samtidigt bevarer kro-stemningen. Bestemt et besøg værd.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 190susannen
Anmeldt d. 11. marts 2020 fra mobile enheder

Hotelophold med halvpension var en helt igennem dejlig oplevelse. Gode værelser, rent og pænt. Dejlig varieret mad, præsenteret og serveret med omhu. Ligger centralt med indkøbsmuligheder lige uden for døren. Rigtig god oplevelse til den helt rigtige pris. Personalet var utrolig venlige og imødekommende.

Kino som ligger tæt på drevet af frivillige viste nyeste film og livestreaming fra Århus universitet.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, Thellesen
Anmeldt d. 11. februar 2020

nu har jeg kun brugt deres "toogoodtogo" service og det var virkelig en stor stor skuffelse.. Jeg fik ikke maden til tiden og portionen var virkelig også ringe.
Personalet jeg skulle snakke med, var ikke ligefrem imødekommende og virkede nærmest ligeglad med en

Tak, Sarah L
Anmeldt d. 26. november 2019

Vi fik foræret en deal så vi kunne komme på et ophold på Hjallerup Kro.
Vi er et par, som har forholdvis lave krav til vores omgivelser og mad, men dette var efter vores mening under standard.

Først det positive:
- Vi overlevede.

Så det negative:
- Billeder på deres webside som viser mad fra henholdvis det italienske og mexikanske køkken er slet ikke retvisende i forhold til hvad man får. Man skal virkelig anstrenge sig for, at ødelægge det italienske og mexikanske køkken.
Det koster 169 kr for én gang buffet og dertil skal lægges drikkevarer (hvis man ikke har en deal). Prisen er fuldstændig kriminel for det man får.

- Der var vandskader/gul-brune pletter i loftet flere steder.

- Lys der ikke virker på værelset.

- Slidt. Væggene skriger efter maling. Når man går rundt på gangene ligner det noget fra et gammelt gymnasium hvor man har forsøgt at skjule elevernes 3G fester med skulpturer m.m.

- Vi tjekkede ind derved 18:30 tiden. En halv time efter at deres 'buffet' havde åbent. Alt var rippet og da vi bad om nogle genopfyldninger fik vi at vide at det ikke var muligt da "kokkken var gået for i dag".

En anden anmelder herinde skriver, at der ingen kok er. Dette virker nok mere plausibelt.
Når stedet kun satser på to slags buffet (italiensk og mexikansk) skal maden bare spille.

- Kedelig morgenmad. Heldigvis ligger der en god bager ovre på den anden side af vejen, dog er dette endnu en udgift.

Det værste:
- Gardinerne. Åh Gud, gardinerne... hvem i deres rette sind kan finde på, at hænge almindelige gardiner op ud til en parkeringsplads / vej hvor der er kraftigt lys fra gadelygter? Hvis maden ikke kunne imponere, kunne man i det mindste forvente at få en god nats søvn.

- Service. En blandet landhandel. Én af fyrene var flink nok og service-minded. De andre var alt for sløve. Én af fyrene sad bare og hang ude i receptionen, selvom der var få gæster. Man skulle tro de ville kræse lidt ekstra når der var så få, men nej.
Da vi havde tjekket ud var der ingen "vi ses", "kom godt hjem", "håber i nød jeres ophold". De var hamrende, forbandede ligeglade.

Det her er måske 'OK' for et sted for unge mennesker som ikke har nogle videre krav til hverken mad eller ophold, men det her sted kalder sig for EN KRO!

Det gyselige mad, de nedslidte lokaler og den fuldstændigt fraværende service i forhold til de få gæster som var på stedet honoreres med to stjerner.

2  Tak, thomaseA6584ER
Anmeldt d. 17. november 2019 fra mobile enheder

Har benyttet et Smartbox gavekort med overnatning og morgenmad (aftensmad fandt vi et sted i Aalborg)..
Det var okay, værelset var fint (dog trak det lidt ind ved vinduet, men vi skruede helt op for radiatoren, så hjalp det).
Morgenmaden var også ok, ikke voldsomt stort udvalg, men tilpas, og de blødkogte æg var faktisk blødkogte så rigtig fint..
Så alt i alt fint gennemsnitligt.

Tak, Katrine T