“Hyggeligt”
Anmeldelse af Det Bette Ølhus & Café

Det Bette Ølhus & Café
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Lille hyggeligt ølsted, men med et stort og varieret sortiment. Kan klart anbefales hvis man er på disse kanter.

Tak, Lund_jorgensen

Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Super betjening og sikke et hyggeligt sted. Næste gang vil vi have til snack med til oplevelsen. Kommer med garanti igen!

1  Tak, Mycranie
Anmeldt 28. juli 2020

Havde store forventninger, men fik at vide at der var lukket (kl 16?) så måtte gå igen, selvom der sad masser af mennesker og drak øl. Forstår slet ikke hvorfor man ikke er interesseret i at sælge. Foreslår at man holder sig væk.

Tak, 309camillaf
Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

Fedt ølsted. Prøvede ølsmagningmenu. Super fed oplevelse! Fedt at smage en en masse forskellige øl.
Der var en god oplevelse

Tak, Claudiasiwiec
Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Oplevede personalet som om de ikke gad deres job, da min familie og jeg var forbi. Det er fair nok der manglende pladser, men det blev bare sagt på en meget afvisende måde med en-stavelses ord. Tror ellers det kunne have været en god oplevelse, da selve stedet virkede hyggeligt.

1  Tak, johnnykuhn

Rejsende, der kiggede på Det Bette Ølhus & Café, kiggede også på

Ålbæk, Frederikshavn

Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Det Bette Ølhus & Café? Fortæl om dine oplevelser!