Anmeldt d. 18. juli 2019 fra mobile enheder

3 ugers sommerferie på DCU Aalbæk Camping. Tæt på vand, skov og by. Hvad mere kan man ønske sig?
Tjo, en servicebygning, der var gearet til mængden af mennesker på pladsen kunne være ønskværdigt. Vi bor i den nedre del af pladsen, og den tilhørende servicebygning er mildest talt ved at falde fra hinanden. Den er slidt og træt. Servicebygningen tæt på informationen er af hel anden standard, og det anbefales derfor at bruge denne bygning fremfor den anden.
I en gammel, faldefærdig skurvogn har man indrettet lege/spillerum for de lidt større børn. Trist at se på.
Badesøen er skøn og kan varmt anbefales. Der kan fanges salamandere i søen til stor morskab for børnene.
Vi mødes af søde og venlige medarbejdere på pladsen, så det er der ikke noget at sætte finger på. Men DCU trænger til at gøre noget særligt med bygningerne.
Vi kommer nok ikke igen, før standarden på servicebygningerne er blevet højnet. Vi er vant til DCU-standard, men dette er simpelt hen for ringe..

Dato for ophold: juli 2019
Tak, tineleth
Anmeldt d. 3. september 2018 fra mobile enheder

Generelt var campingpladsen og området omkring pladsen super hyggelig og som en ægte campingplads skal være (tæt på dejlig strand, natur og lidt by).

Desværre bar vores hytte (E hytterne) præg af, at den var gammel og slidt - og heller ikke ordentlig rengjort før vores ankomst.

Resten af pladsen bar ligeledes præg af at tiden stod lidt stille og toilet- og køkkenbygninger kunne godt trænge til en renovering. Hvis pladsen fik en renovering kunne vi sagtens finde på at komme tilbage, da det var et dejligt sted.

Dato for ophold: august 2018
Tak, ronjam971
Anmeldt d. 30. juli 2018 fra mobile enheder

10 dage på Ålbæk Dcu camping er netop overstået. Stor plads med under 300 m til en dejlig badestrand. Utrolig dejlig plane og store pladser. Service bygninger er flotte og bliver løbende holdt rene. Lille minimarked med fine priser. Lækker badesø på pladsen, kan ikke finde noget negativ at sige om pladsen. Som dcu medlem er det rigtigt gode priser på overnatning. Kommer gerne på pladsen igen.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, U1765OTmaxp
Anmeldt d. 21. juli 2016

Rent og pænt på pladserne og super flot køkken og perfekte bade og wc forhold, altid ledig plads de gange vi ligepludselig har bestemt os for at køre til dcu ålbæk camping
Hyggelig og venlig betjening ved ankomst.

Værelsestip: Børnevenlig plads med dejlig badestrand og badesø, ikke langt til Skagen
Dato for ophold: juni 2016
1  Tak, Lis L
Anmeldt d. 15. juli 2016 fra mobile enheder

Vi har været 12 dage på DCU pladsen i Ålbæk.

Pladsen er pæn og bygninger med alle faciliteter er i god stand. Rengøringsniveau er flot og i orden

Lejrchefen har styr på tingene

Pladsen har en badesø med vildmarks badekar der varmes op med brænde og en sauna lavet i en trætønde sjovt og flot lavet. Der er flere legepladser og 2 hoppepuder så både små og store børn kan hygge sig en anden smart ting til børn er at man kan bruge deres mooncars ved at putte en mønt i lige som på indkøbsvogne og få den tilbage bagefter

En sjov ting er at man kan høre Skagens toget når den kommer til Ålbæk så dytter den lige

Dato for ophold: juli 2016
2  Tak, JessE489