MetteAndersenKolind
Kolind, Danmark

Kan klart anbefale et jubilæumsophold!

Anmeldelse af Aalbæk Badehotel A/s
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 6. maj 2024
Dejligt jubilæumsophold! Søde og venlige ansatte, hyggeligt og rent værelse i ægte badehotel-stil. Lagkagen var hjemmebagt og boblerne på værelset kolde og liflige. Aftensmaden god begge aftener. Kan klart anbefales.
Dato for ophold: april 2024
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
845 kr.
      720 kr.
    13.1 km fra Aalbæk Badehotel A/s
    Vis flere hoteller i Ålbæk
    Anmeldt d. 5. april 2024

Er glad for vi opgraderede til superior værelse.
    Maden var okay, men ikke imponerende.
    Personalet var venligt.
    Måske lidt en overdrivelse at kalde det et badehotel. Mere realistisk, at kalde det en landevejskro.
    Var dog temmelig utilfreds da jeg opdagede, at der efter min afrejse, var hævet et par tusinde ekstra på min konto. Jeg brugte timer på, at komme i kontakt med hotellet, som først informerede om, at den meget dygtige bogholder bestemt ikke laver fejl. Hvilket de et par dage senere konstaterede alligevel var sket. Efter endnu et par dage fik jeg da også, det ulovligt hævede beløb retur.

Dato for ophold: februar 2024
    • Rejsetype: Rejste med venner
    Tak, Inge Brøndum O
    Anmeldt d. 3. juli 2023

Central beliggenhed. Yderst venlig modtagelse og venlig personale overalt.Dejligt værelse v il gerne gentager besøget igen. Vore bedste anbefalinger. Nemt at komme til Skagen, Lønstrup og Hirtshals

Dato for ophold: juli 2023
    Tak, Bjarne D
    Anmeldt d. 19. juni 2023

Vi afholder et par gange om året en yogaweekend på Aalbæk Badehotel og glæder os hver gang til at nyde gæstfriheden, den fantastiske service fra det søde personale, de dejlige værelser, de gode senge, den lækre forplejning, "vores" yogalokale, nærheden til vandet og stranden, stemningen i byen og hyggen omkring det hele. Denne gang var der fantastisk vejr, og vi kunne også slappe af og nyde solen i loungemøblerne på den nye, skønne terrasse.

Dato for ophold: juni 2023
    Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, Lene L
    Anmeldt d. 19. juni 2023

Et rigtig godt sted at holde sin weekend på og koble fra. På trods af travlheden, er personale smilende, venlige og opmærksom. God mad, god atmosfære, man føler sig godt tilpas. Alle er servicemindet og gode til at hjælpe. Vi, som familie kan varmt anbefale stedet.

Værelsestip: Du kan vælge værelse mod haven, bækken, hvis du vil være uforstyrret og sætter pris på fred og ro
    Tak, Malgorzata Rena... D
    Anmeldt d. 10. juni 2023 fra mobile enheder

Virkelig god mad og fantastisk service!
    Overraskende god “husets” vin - både hvid og rød.
    Maden var generelt virkelig lækkert!
    Kan klart anbefales.
    200 tegn er faktisk ret meget at skrive - men giv det et forsøg - tror i vil nyde det. Jeg kommer ihverfald igen.

Tak, sorenl972