Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com131 US$
Expedia.com131 US$
Priceline131 US$
Travelocity131 US$
FindHotel131 US$
eDreams122 US$
Anmeldt d. 27. september 2021 fra mobile enheder

Jordnært personale. Fint beliggenhed og et godt udgangpunkt for vandring og cykling i nærområdet og desuden vi vi på ture til Kandestederne og Skagen. Der er så mange muligheder. Særlig må vi fremhæve “Det Bette Øl-hus” som må besøges.
Flotte og rene værelser.
Vi vat en gruppe venner på weekend - og alle er klar til et nyt besøg på Aalbæk Gl. Kro og Badehotel. Fem stjerner herfra for en helheds-oplevelse.

Dato for ophold: september 2021
Tak, A8638KQmarianneh
Ulla Mosich, Owner hos Aalbæk Badehotel A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. september 2021

Tak for den fine anmeldelse. Vi glæder os til at se jer igen.

Anmeldt d. 9. september 2021

Her får du , der er en gentagelse værd.dejlige lyse værelser. Maden er veltilberedt og lækker
Har boet her på stedet et par gange, og hver gang en dejlig oplevelse.
Værelserne er hyggelige, pæne og rene.
Personalet er professionelle og søde.
En dejlig oplevelse

Værelsestip: Skøn beliggenhed, nær ved havet.
Dato for ophold: august 2021
Tak, Y694NMjane

Tak for den fine anmeldelse. Dejligt at høre, at I havde et godt ophold. Velkommen igen.

Anmeldt d. 10. juli 2021 fra mobile enheder

Ingen sammenhæng mellem pris og kvalitet. 1795 kr. for hvad de kalder et badehotel, men som reelt er et kedeligt motel. Balkonen er en svalegang ud til en befærdet landevej. Morgenmaden er baseret på billige råvarer. Der er intet, der kan begrunde det høje prisniveau.

Dato for ophold: juni 2021
2  Tak, GoPlaces64743300516
Anmeldt d. 16. juni 2021 fra mobile enheder

En meget positiv oplevelse.
Vi var to par som boede på kroen i tre dage.
Meget fin modtagelse af alle personaler, alle var meget venlige og hjælpsomme.
Værelserne var lidt slidte, men pæne og rene og alt fungerede.
Morgenmaden var fin og i orden, der var nok at vælge imellem.
Aftensmaden var der heller ikke noget at brokke sig over, virkeligt veltilberedt mad og menukortet gav mulighed for at alle kunne få præcist hvad der ønskes.
Det er ikke sidste gang vi kommer på Ålbæk Gl. Kro.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Ivan H
Ulla Mosich, Owner hos Aalbæk Badehotel A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. juni 2021

Tak for den fine anmeldelse. Vi vil glæde os til at se jer igen. dbh Aalæbk gl. Kro

Anmeldt d. 17. maj 2021

Har et par spørgsmål, og man kan ikke engang ringe til jer. Det dr simpelthen for ringe. Hvad kan man bruge det til.
Helt ærligt og så skal man gud jøme skrive en roman her.
Bekræftigelsesnummer: 9191862837027
Ring til mig nu.

Værelsestip: Ring nu ellers aflyser jeg
Dato for ophold: maj 2021
Tak, 504elinj

Beklager, at jeg svarer så sent. Jeg håber, at du i mellemtiden har fået svar på dine spørgsmål - jeg vil gerne høre, hvilket telefonnummer, du har brugt, så vi kan få fundet ud af, om der nogle fejlinformationer. Det vil være en stor hjælp, hvis du vil maile til mig på aalbak@aalbak-gl-kro.dk - jeg kan oplyse, at vi har været tvangslukket på grund af covid 19 situationen og åbnede den 19. maj.