Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com131 US$
Hotels.com131 US$
Priceline131 US$
Travelocity131 US$
FindHotel131 US$
Orbitz.com131 US$
Anmeldt d. 6. august 2020

Rigtig dejligt ophold, godt værelse med dejlige lænestole. Godt internet. Dejlig morgenmad. På grund af Corona var vi opdelt i "spise hold" hvilket fungerede fint. Morgenmads buffeten fungerede fint med engangs gafler til at tage med så alle fik en ren gaffel. God beliggenhed for oplevelser i det nordjyske. Gode parkeringsforhold, ja vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, Mette W
Anmeldt d. 5. december 2019

Ved en fejl var vores sommerhus i Skagen ikke klar. Aalbæk kro var det eneste der havde åbent efter kl 21, og de var SÅ hjælpsomme. Straks blev der gjort tre værelser klar - betalingen ville de ikke have, for de mente Dansommer skulle have sendt regningen i stedet. Simpelthen en verdensklasse service.
Værelserne var rigtige fine, sengene gode og morgenmaden rigtig fin.

Dato for ophold: april 2019
1  Tak, 129livj
Ulla M, Owner hos Aalbæk Badehotel A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. december 2019

Tak for den flotte respons. Det er vi rigtig glade for :)

Anmeldt d. 25. november 2019 fra mobile enheder

Vi fejrede vores 2 års bryllupsdag på Ålbæk gl kro.
6 gang vi besøgte kroen.
Altid pænt og rent. God gammeldags mad.
Pæne og hyggelige værelser.
God betjening.
Vi kommer helt sikkert igen.
Denne gang var der julemarked. Hyggeligt.

Dato for ophold: november 2019
Tak, hansensusanne62
Ulla M, Owner hos Aalbæk Badehotel A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. november 2019

Hej Susanne, tak for den fine respons. Det er vi supergalde for. Velkommen igen (og glædelig jul) :)

Anmeldt d. 7. september 2019 fra mobile enheder

På ferie i Kandestederne besøgte vi i torsdags denne gamle og hyggelige kro. Vi var 3 voksne og fik 2 x pandestegte rødspætter og 1 bondeæggekage.

Begge dele fortræffeligt tilberedt, og betjeningen var sød, venlig og meget opmærksom.

Kan kun anbefales!

Dato for ophold: september 2019
Tak, Amagersvend
Ulla M, Manager hos Aalbæk Badehotel A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. september 2019

Tak for den fine respons. Vi er rigtig glade for, at I havde en god oplevelse hos os - og håber at se jer igen en anden gang.

Anmeldt d. 28. august 2019

Central beliggenhed og rigtig hyggelig kro. Gode værelser.Mulighed for godt måltid. Vi fik aftensmad - stegt rødspætte til fruen, og winersnitzel til mig. Rigtig godt morgenbuffet. God mulighed for ture i området f.eks Skagen. Vi kommer der igen og igen

Dato for ophold: august 2019
Tak, Bjarne D
Ulla M, Owner hos Aalbæk Badehotel A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. august 2019

Hej Bjarne, tak for den fine respons. Vi glæder os til at se jer igen.