Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Vil du have de laveste hotelpriser? Du er kommet til det rette sted. Vi tjekker mere end 200 websteder for dig.

“Hyggeligt sted” 4 ud af 5 bobler
Anmeldelse af Aalbæk Gl Kro

Bedste priser for -
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 4 websteder mere!
28 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 20 nyttige stemmer
“Hyggeligt sted”
4 ud af 5 bobler Anmeldt 1 november 2016

Spiser rigtigt godt til fornuftig prisniveau.
Vi fik herregårdsbøf, som smagte rigtigt godt med en fantastisk lækker bearnaise sovs.
Rigtig venlig og imødekommende personale.
Vi kan varmt anbefale stedet.

Overnattede Maj 2016
Tak, Renethomsen1
Ulla M, Owner hos Aalbæk Gl Kro, svarede på denne anmeldelse, 2 november 2016
Kære René,

Tak for den fine anmeldelse. Vi vil glæde os til at få jeres besøg en anden gang.
Med venlig hilsen - Ulla Mosich - Aalbæk gl. Kro

Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4 ud af 5 bobler
    4 ud af 5 bobler
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (4)
Dato | Vurdering
Dansk først
Copenhagen, Denmark
1 anmeldelse
3 ud af 5 bobler Anmeldt 29 oktober 2016

Husker et god frokost fra tidigere og nu skulle vi prøve aftensmad uden reservation.Man henviste os til krostuen-bortset at vi mente at ikke alle bord var reservieret.Betjeningen var so lala-rejecoktail var ok-og min rødspætte var et af den mindre slags-ikke sikker den var smørstegt,idet den brunede "smør" smagte ikke som smør.Så den ret er ikke de 198.-kr værd.Steak af oksefilet var heller ikke til at råbe hurra for-men den kunne spises.Bagte kartoffel var god-at lille klat hvidløgsmør.Så klaskede man et handfull salat på samme tallerken uden dressing.Heller ikke 198.-kr værd. Maximum Kro mad-ikke mer-men restaurant priser. Maximum gennemsnttligt! Sommerhusejer Napstjært

Overnattede Oktober 2016, rejste som et par
Tak, erichE1311WG
Ulla M, Owner hos Aalbæk Gl Kro, svarede på denne anmeldelse, 31 oktober 2016
Kære sommerhusejer fra Napstjært,
Tak for at du har brugt tid på at anmelde os. Jeg er selvfølgelig ked af, at du ikke synes, at du havde en god oplevelse hos os.
Jeg er ikke klar over, om du gjorde opmærksom på det, da du var hos os, således at vi har haft muligheden for at tilbyde dig noget andet. Hvis ikke, så vil jeg bede dig om at gøre opmærksom på eventuel utilfredshed, både hos mig og mine kolleger med samme, således at vi har en chance for at rette op på tingene mens I er hos os, hvis vi har begået fejl.
Vi håber at se jer som gæster en anden gang.
Med venlig hilsen - Aalbæk gl. Kro - Ulla Mosich
22 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
4 ud af 5 bobler Anmeldt 25 oktober 2016 fra mobile enheder

Familien skulle have 3 dage , 2 overnatninger, vi valgte Aalbæk gl kro og vi har ikke fortrudt , rigtige dejligt sted , dejlig velkomst af personale , vi spise 1 aften på kroen , maden var god , kan klart anbefale deres lokale øl fra Skagen bryghus.
Værelset , familie værelse var godt , rent og hyggeligt , ikke stort men ok ..
alt i alt en god oplevelse der klart kan anbefales til andre ..

Overnattede Oktober 2016, rejste med familie
Tak, Kenneth E
Ulla M, Owner hos Aalbæk Gl Kro, svarede på denne anmeldelse, 28 oktober 2016
Kære Kenneth,
Tak for den fine anmeldelse - vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang.
Med venlig hilsen - Aalbæk gl. kro - Ulla Mosich
Aalborg, Danmark
43 anmeldelser
21 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 1 oktober 2016

Hyggelige krolokaler med spændende ting på væggene. Pæn modtagelse. Varieret menukort. Skulle nok have spurgt til, hvordan de tilbereder fisk. Kedelig friturestegt fiskefilet. Medspiser fik biksemad, der var super god

Værelsestip: Var der kun til frokost på vej til Skagen
12 anmeldelser
4 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 8 september 2016 fra mobile enheder

Er par dejlige dage på et hyggeligt hotel. Dejligt lyst, pænt og rent værelse. Meget stille og fredeligt om natten. Dejlig mad og venligt personale. Specielt var personalet i receptionen meget hjælpsomme og vi følte os meget velkomne da vi kom. Det er helt klart et sted vi kan anbefale og vi vil helt klart selv komme igen!!

Overnattede August 2016, rejste som et par
Tak, Charlotte E
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Ålbæk
16.1 km væk
4.0 ud af 5 bobler 28 anmeldelser
28.3 km væk
Hotel Viking Aqua Spa & Wellness Resort
Vis priser

Har du været i Aalbæk Gl Kro? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Aalbæk Gl Kro

Ejendom: Aalbæk Gl Kro
Adresse: Skagensvej 42, Ålbæk, Frederikshavn 9982, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Frederikshavn > Ålbæk
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 1 hoteller i Ålbæk
Prisklasse (pr. overnatning): 623 kr.-1.239 kr.
Hotelklasse:3 stjerner — Aalbæk Gl Kro 3*
Antal værelser: 59
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Expedia, Priceline og Hotels.com, så du med ro i sindet kan reservere på Aalbæk Gl Kro. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?