Aalbæk Gl Kro
Vis tilbud
TripAdvisor
Vis tilbud
Anmeldt for 25. oktober 2016 fra mobile enheder

Familien skulle have 3 dage , 2 overnatninger, vi valgte Aalbæk gl kro og vi har ikke fortrudt , rigtige dejligt sted , dejlig velkomst af personale , vi spise 1 aften på kroen , maden var god , kan klart anbefale deres lokale øl fra Skagen bryghus.
Værelset , familie værelse var godt , rent og hyggeligt , ikke stort men ok ..
alt i alt en god oplevelse der klart kan anbefales til andre ..

Overnattede: oktober 2016, rejste med familie
Tak, Kenneth E
Ulla M, Owner hos Aalbæk Gl Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. oktober 2016

Kære Kenneth,
Tak for den fine anmeldelse - vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang.
Med venlig hilsen - Aalbæk gl. kro - Ulla Mosich

Anmeldt for 1. oktober 2016

Hyggelige krolokaler med spændende ting på væggene. Pæn modtagelse. Varieret menukort. Skulle nok have spurgt til, hvordan de tilbereder fisk. Kedelig friturestegt fiskefilet. Medspiser fik biksemad, der var super god

Værelsestip: Var der kun til frokost på vej til Skagen
  • Overnattede: oktober 2016, rejste som par
Tak, Bitheide
Anmeldt for 8. september 2016 fra mobile enheder

Er par dejlige dage på et hyggeligt hotel. Dejligt lyst, pænt og rent værelse. Meget stille og fredeligt om natten. Dejlig mad og venligt personale. Specielt var personalet i receptionen meget hjælpsomme og vi følte os meget velkomne da vi kom. Det er helt klart et sted vi kan anbefale og vi vil helt klart selv komme igen!!

Overnattede: august 2016, rejste som par
Tak, Charlotte E
Anmeldt for 15. august 2016

Vi var de eneste i krostuen, og skulle have lidt at spise. Jeg valgte et stjerneskud, og min medspiser to stykke smørrebrød. Alt var frisklavet og ok, men mit stjerneskud var ikke meget større end smørrebrødet med fiskefilet, som kun kostede det halve. Det var skuffende.

• Overnattede: august 2016, rejste som par
1  Tak, Slutskaja1
Anmeldt for 14. august 2016

Vi var på vores årlige tur på Ålbæk kro, sammen med gode venner, og som altid bestilte min mand wienersnitsel, han syntes den var go,som altid. Min datter bestilte kalve steak, den var lidt sej syntes hun. Jeg og vores venner bestilte sommer tilbudet, kæmpe rejer til forret og kalve coulotte til hovedret, det smagte dejligt. Som altid frisk og sød servering.

Overnattede: august 2016, rejste med venner
Tak, Annemette Jæger P