“stadig god mad”
Anmeldelse af Den Fornøjelige

Den Fornøjelige
Beskrivelse: Den Fornøjelige er en restaurant der åbnede d. 9/12 2016. Vi ligger i hjertet af Ålbæk – Nordjylland, midt imellem Skagen & Frederikshavn, med under 200 meter til offentlig transport. Restauranten ejes og drives af René Hansen og Lena Mosberg, som begge har mange års erfaring i branchen. Vi sætter en dyd i at kræse om maden og om vores gæster. På menukortet finder i, bøffer som vores signaturret Den fornøjeliges whiskey beuf, burger, skiftende simre retter og dagens ret, som er inspireret af det klassiske danske køkken. Vi værdsætter lokalmiljøet meget og forsøger derfor også at integere dette i vores daglige dag, hvorfor vi blandt andet kan byde på lokal øl, har et ungt lokalt kunsttalent til at udstille og meget andet godt. Vi tilbyder både mad i restauranten, mad ud af huset og tager fornøjeligt imod selskaber i huset, samt at vi levere selskabsmenuer ud af huset.
Anmeldt 7. august 2021

spiste her for et par år siden og maden er stadig god, dog har priserne fået en tak op, men til gegæld så er take away rigtig god og til rimelige priser, dog lidt pjat at man skal bestille det samme til 4 gange take away.
så alt i alt det kan i stadig være bekendt,

Tak, karuphavner

Anmeldt 4. august 2021 fra mobile enheder

Fik anbefalet Den Fornøjelige, på golfbanen i hvideklit, det er en hyggelig restaurant, med god mad.
Betjeningen var søde og rare og vi følte os velkommen.
Der var en del mennesker der hentede take way.
Vi fik 2 x danmarks national ret (stegt flæsk) det var fint og der var nok af det, og vi fik faktisk tilbudt at få resten af flæsket med hjem. Vi kommer der gerne igen

2  Tak, TinaJ675
Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Vi besøgte den fornøjelige med vores børn i sommerferien.
Det var en fornøjelse at besøge den fornøjelige.

Virkelig, virkelig god mad. Generøse portioner til overkommelig pris. Og når det toppes med venligt og engageret personale, så kan vi ikke bede om mere

Personalet var så flinke at reservere en dejlig rødspætte til os da vi bestilte bord, i tilfælde af at der skulle være udsolgt når vi kom (vi spiste lidt sent).

Kan klart anbefales! Og vi kommer meget gerne på besøg igen når vi er på de kanter.

Tak, vedstedet
Anmeldt 31. juli 2021

I onsdags gik vi ind på restauranten for at udpege det 2personers bord vi gerne ville sidde ved to dage senere. Da vi glade og forventningsfulde ankom til den fyldte restaurant , blev vi i stedet anvist deres sidste bord, som var med meget tæt trafik af personale og gæster, som stødte ind i vores skuldre. Efter 5 minutter i den udsatte position, var vi klar over, at det bord ikke var egnet til gæster, og at restauranten i det hele taget var lovlig tæt pakket. Vi fortrak derfor over til genboen, Ålbæk Gl Kro, hvor vi var heldige at få deres sidste bord, som samtidig var velplaceret og fredelig.
Vi kan absolut IKKE anbefale et besøg på Den fornøjelige på en travl aften, uanset forudseenhed med bordbestilling.
Maden fik vi desværre ingen mulighed for at bedømme.

Tak, ChrGu
Anmeldt 30. juli 2021

Kan virkelig ikke anbefale dette sted, dårlig og meget uhøflig betjening. Og så skal i huske at hvis i vil bestille mad med hjem... så skal,hele,selskabet bestille samme ret!!

Tak, 70birgittek
Lena M, Marketing hos Den Fornøjelige, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 dage siden

Hej Birgit,

Vi er kede af at høre, at i ikke har haft en god oplevelse.
- Jeg er meget ked af at i har følt jer uhøfligt behandlet, da det bestemt aldrig er vores intension.
Det skal på ingen måde være en undskyldning, men i slut Juli er vores absolutte højsæson, hvor vi har rigtig travlt. Så hvis vi har haft rigeligt at se til og været lidt kortfattet, så har det bestemt ikke været for at være uhøflig - tvært imod værdsætter vi alle der besøger vores restaurant meget. Så det vil jeg undskylde på det dybeste. Grundet dette så har vores lille køkken ikke kapasitet til at håndtere presset ved take away, hvis der bestilles flere retter. Dette har vi prøvet at oplyse så godt som muligt om via. hjemmeside, nævne dette i telefonen samt ved skiltning. Vi ved det ikke er optimalt, men beder om forståelse for at det grundet vores størrelse ikke er muligt ellers. - Hvis du tilmed har forslag til hvordan vi kan optimere dette, så vil vi rigtig gerne have din feedback, da vores gæster naturligvis er i centrum.
- Vh. Sven.

Rejsende, der kiggede på Den Fornøjelige, kiggede også på

Har du været i Den Fornøjelige? Fortæl om dine oplevelser!