“Ikke ret fornøjeligt”
Anmeldelse af Den Fornøjelige

Den Fornøjelige
Beskrivelse: Den Fornøjelige er en restaurant der åbnede d. 9/12 2016. Vi ligger i hjertet af Ålbæk – Nordjylland, midt imellem Skagen & Frederikshavn, med under 200 meter til offentlig transport. Restauranten ejes og drives af René Hansen og Lena Mosberg, som begge har mange års erfaring i branchen. Vi sætter en dyd i at kræse om maden og om vores gæster. På menukortet finder i, bøffer som vores signaturret Den fornøjeliges whiskey beuf, burger, skiftende simre retter og dagens ret, som er inspireret af det klassiske danske køkken. Vi værdsætter lokalmiljøet meget og forsøger derfor også at integere dette i vores daglige dag, hvorfor vi blandt andet kan byde på lokal øl, har et ungt lokalt kunsttalent til at udstille og meget andet godt. Vi tilbyder både mad i restauranten, mad ud af huset og tager fornøjeligt imod selskaber i huset, samt at vi levere selskabsmenuer ud af huset.
Anmeldt 6. august 2020

Man skal have god tid, for personalet er ikke ret gode til at holde øje. Og der trak så meget at børnene hentede deres jakker i bilen og man helst bare ville hjem. Godt vi ikke fik plads helt ude i coronateltet, for der må have været extra koldt. Men det værste var at kun den mandlige tjener smilte. De andre var nogle Halvdyre damer at se på. Intet smil - intet fornøjeligt. Portionen med rødspætter var stor og frisk. Kunne have ønsket mig at den kedelige skræl på kartoflerne var væk, men ellers fint

Tak, mborrebye

Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Skøn mad og super betjening - særligt fiskefadet kan anbefales - måtte besøge dem en ekstra gang på vores ferie

Tak, 529tinaz
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Fik Wienerschnitzel med alt tilbehør som dagens ret (92 kr.) Det var virkelig godt og vellavet. Schnitzlerne var store og med god tykkelse og uden for meget panering.

Tak, 100carstent
Anmeldt 24. juli 2020

Der serveres glimrende klassisk kromad på denne restaurant, og de kender deres begrænsninger hvilket så absolut er positivt ment.
De var meget venlige, og de sørgede for en helt særlig tilberedt ret til min datter, hvilket vi satte stor pris på. De voksnes mad var glimrende, og der var en meget god service.

Tak, olni04
Anmeldt 8. juli 2020 fra mobile enheder

Bestilte to stk stegte rødspættefilter m. remoulade og rugbrød som smagte dejligt. Hurtig severing og venlig personale.

Tak, Louise Z
lenam2, Ejer hos Den Fornøjelige, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. juli 2020

Tak for de søde ord. Vi håber snart at se dig igen på Den Fornøjelige :-)

Rejsende, der kiggede på Den Fornøjelige, kiggede også på

Har du været i Den Fornøjelige? Fortæl om dine oplevelser!