Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Sådan kan du opleve Taba Diving Centre
fra 77,51 $
Anmeldt d. 31. juli 2021 fra mobile enheder
Anmeldelse af: Dykning i Pernera

Fantastisk søde og professionelle. Vi var en gruppe af både certificeret dykkere og nogle der aldrig havde prøvet det. Alder på nybegynderne var 11 og 44. Vi blev alle taget godt hånd om. Det var en så fantastisk oplevelse, at vi bookede en tur mere dagen efter. En klar anbefaling herfra

Tak, 769vibekef
Anmeldt d. 29. juli 2021 fra mobile enheder
Anmeldelse af: Dykning i Pernera

Fantastisk oplevelse, jeg var på 2 dyk. Først et grotte dyk og derefter et hav skildpadde dyk. Vi fik både drikkevare og mad mellem de 2 dyk. Personalet er fantastiske og jeg håber jeg en dag for lov at komme tilbage.

Tak, Jannick F
Anmeldt d. 9. juli 2021 fra mobile enheder
Anmeldelse af: Dykning i Pernera

Taba er vores yndlings dykkecenter på Cypern. Dykketure med Steve og hans ansætte har været en fantastisk oplevelse. De er utrolig gode til børn og nybegyndere (især Steve og Cas) og sikrer, at alle får en dejlig dykketur. Vi har allerede dykket med dem et par gange over en årrække, og vi kommer helt sikkert tilbage. Vii kan anbefale Taba til alle.

Tak, Aneta C
Anmeldt d. 7. september 2019 fra mobile enheder

Vi var tre der havde vores aller første dyk og hold nu op en oplevelse. Vi følte os i gode hænder lige fra vi blev hentet på hotellet. Jeg havde lidt problemer til at starte med, men instruktøren tog sin tid og hjælp mig og var ved mig indtil jeg var helt tryg.
Det er uden tvivl et sted jeg vil besøge igen og anbefale for enhver.

Dato for oplevelse: juli 2019
1  Tak, 333tinnaa
Anmeldt d. 14. juli 2019

Min datter på 14 elsker udfordringer så vi besluttede os for at booke et prøvedyk hos Taba Diving Center.
Vi startede med at øve teknikker på lavt vand.
Da vi var klar til det svømmede vi lidt længere ud for at fodre fisk.
Til slut var der et par statshuer på bunden vi kunne posere med hvorefter vi kom op igen. Tiden gik alt for hurtig :)
Det er helt klart den bedste ferieoplevelse vi har haft - prøv det :)

Behagelige mennesker og trygge rammer gjorde kun turen ekstra god.

Det er ikke sidste gang vi skal dykke :)

Tak Taba Diving Centre

Dato for oplevelse: juli 2019