Priceline
Agoda.com
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 8. august 2021

Skøn glamping oplevelse i det nye fine telt. Min mand og jeg overnattede med vores søn på 11 år og havde en skøn weekend.vi elsker at være så tæt på alle dyrene og min søn var vild med at kunne være med på vandings og foder runder. Stedet er meget charmerende og værtsparret står klar til at hjælpe. Vi fik serveret lækker hjemmelavet mad med råvarer fra stedet.
Hvis man er til stilrene steder med fancy luksus - skal man nok ikke vælge stedet. Men er man til dyr, hjertevarme, charme, lidt skæve kanter og en anerledes oplevelse - så kan stedet HELT klart anbefales.

Dato for ophold: august 2021
Tak, jordemoderensk
Anmeldt d. 20. juni 2021

Jeg har tilbragt en weekend på Skortskær B&B i Føllenslev hos Karen & Brian.

Jeg valgte stedet da jeg kunne se at de havde en masse forskellige dyr, som til dels går frit rundt, og det tiltalte mig.

At spise dejlig hjemmelavet morgenmad i solen på gårdspladsen, lavet af deres egne friske råvarer, ex. lækker spegepølse med valnødder eller chili, med høns spankulerende rundt omkring sig, er altså ret meditativt, og kan anbefales.

Det er en arbejdende gård og man kan få lov at komme med rundt, når der f.eks. fodres kaniner, og Karen fortæller gerne om sine dyr. Man må også gerne kæle med dem.
Selve værelset som jeg havde booket, var enkelt og fint indrettet med elevationssenge, og som ekstra service lå der ørepropper på natbordet i fald man er sådan én som mig, der IKKE står op før hanen. Fin service.

Jeg kan klart anbefale et besøg på Skortskær for alle, men især hvis man har børn med.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, TineR1964
Anmeldt d. 18. september 2020

Kommunikation, ikke eksisterende
Stedet valgte at ringe 3 dage før ankomst og fortælle os, 7 personer, at nu skulle vi bo i hytter med toiletvogn på området.
Havde udtrykkeligt ved bestilling sagt, at det var vigtigt at bo i huset og ikke i hytter, pga toiletforhold.

Da jeg for fem md. siden ville bestille gennem booking.dk havde jeg spørgsmål om opholdet og ringede direkte til udlejerene. Her bad de mig om ikke at bestille gennem booking.com for så ville de spare gebyret til dem! Jeg bestilte direkte hos udlejer.
Tænker at betalingsbetingelser er de samme som booking.com, dvs betaling ved ankomst. I samtalens løb blev betaling ikke nævnt, overhovedet.

Bestillingen har ligget hos udlejer i over fem måneder, uden at de har reageret på “manglende betaling”. De gad ikke engang gøre sig den ulejlighed at kontakte os og oplyse om “manglende betaling”, som var en hemmelighed for os.

Her 3 dage før ankomst, har udlejer den frækhed at henvise til at “det står i mailen”. De har på intet tidspunkt bedt om betaling, hverken skriftligt eller mundtligt, uagtet at jeg har ringet til dem to gange (senest 7 dage før ankomst!) ifm corona og bestilling af fælles-mad hos dem på ankomstdagen.

Dette sted kan slet ikke anbefales

Dato for ophold: august 2020
Tak, Britta R
Karen Birch, Ejer hos Skortskær B&B, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. januar 2021

Tak for din henvendelse.
Da du har besøgt stedet som besøgsgård, har du set faciliteterne og jeg gav dig derfor et tilbud i ellers ikke ville få via booking.
På alle vores mails, står der at booking først er gældende ved indbetaling. Det kan ikke misforståes, da vi har oplevet en del som ikke kommer tros booking.
Vi er en lille familie ejet virksomhed og en sådan stor booking, med manglende fremmøde vil gå hårdt ud over os.
Vi beklager misforståelsen og bestræber os på at lignende situation ikke opstår.