“Fantastisk madoplevelse”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 17. juni 2020

Fantastisk italiensk mad, skønne omgivelser, utrolig venlige og imødekommende ansatte med sans for Service. Vores tjener, Luiz, havde humoristisk sans og var yderst serviceminded! Kan klart anbefales

Dato for besøg: juni 2020
Tak, chrillemandse

Anmeldt 9. april 2020 fra mobile enheder

Altid skøn mad på denne restaurant, og super betjening. Et besøg værd. Fik Valentines menu og med rosenblade på bordene i dagens anledning.

Tak, Fearless04488967989
Anmeldt 18. februar 2020 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant med altid venlig betjening. Lækker mad i fin kvalitet. Har været her flere gange med familien - her er plads til alle også ungerne.

Tak, Jonasbankmand
Anmeldt 6. februar 2020

Vidunderligt Italiensk. En helt igennem skøn oplevelse, Jeg og kæresten kommer helt klart igen, vi anbefaler med garanti.

3  Tak, henrikp953
Anmeldt 30. december 2019 fra mobile enheder

God hver gang- originale italienske retter tilberedt efter kunstens regler dvs mit gefuhl for italiensk madkultur. Dejligt oplæg til besøg hos Mungo Park.

Dato for besøg: december 2019
Tak, joergen-q

Rejsende, der kiggede på Ristorante Amarone, kiggede også på

Hillerød, Hillerød Kommune
Birkerød, Furesø

Hillerød, Hillerød Kommune

Har du været i Ristorante Amarone? Fortæl om dine oplevelser!