“Rigtig god mad til prisen.”
Anmeldelse af Blovstrod Kro

Blovstrod Kro
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Rigtig god mad til prisen. Hjemmelavede pandekager til 19 dkk - super lækre.
Virkelig sød betjening.

Tak, JannieB19

Anmeldt 19. januar 2020 fra mobile enheder

Familie søndags frokost. .... perfekt betjening - super mad
15 personer = 9 voksne og 6 store børn/unge mennesker (bord ER reserveret) kommer ved 14.15 tiden og bestiller næsten hver sin ret fra menukortet
Meget prof. betjening, stor opmærksomhed på vores behov, GOD mad, store portioner.
stor tilfredshed over hele linjen.

Tak, vibeke puggaard P
Anmeldt 23. november 2019

Super lækkert og dejligt mad. Smilende profesionelt personale. Vi ruller derfra stopmætte og med glæde i sjælen. Tak kommer helt sikkert igen.

Tak, 884lillianroi
Anmeldt 21. november 2019

Jeg har aldrig oplevet noget så dårlig. Elendig mad, elendig betjening, uendelig ventetid mellem retterne. Vi opgav at vente på desserten. Virkelig dårlig. Sætter aldrig mine ben der igen

Tak, 147lisen
Anmeldt 20. november 2019

Genbesøgte kroen i år. Kunne se at de havde malet lidt vægge, men ellers trænger den, især udenfor, til renovering.
Vi fik oksemørbrad med bådkartofler og bearnaise. Det var perfekt stegt og i orden.
Dog var den tilhørende salat meget ringe; bar præg af lang tid på køl! Det ville også
se mere appetitligt ud, hvis maden blev serveret, på tallerkener uden skår!
Fik en perfekt lavet creme brulee til dessert. Alt til ganske rimelige priser.
Personalet var hurtigt og effektivt, der så også mere rent ud denne gang.
Det er en hyggelig gammel kro, med ægte 80`er stemning. Hvis den blot så lidt mere
indbydende ud udefra, ville det gøre en stor forskel.

Tak, Hans L

Rejsende, der kiggede på Blovstrod Kro, kiggede også på

Hillerød, Hillerød Kommune

Har du været i Blovstrod Kro? Fortæl om dine oplevelser!