“Dejlig overraskelse”
Anmeldelse af Orizontas Restaurant

Orizontas Restaurant

Gik lige forbi og blev nysgerrig. Fantastisk beliggende restaurant med søde, imødekommende personaler. Maden var nytænkt græsk mad, vinene i en høj kvalitet. Ville gerne komme igen, men skulle rejse kort efter. Kan helt sikkert anbefales hvis man vil prøve noget anderledes

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, Ambassador405243

Anmeldt 27. juli 2019

En ribeye steak som jeg ALDRIG har fået så lækker og alt var perfekt også betjening, for ikke at tale om udsigt

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Anette S
Anmeldt 14. juni 2019

Fantastisk sted - super lækker mad - skøn udsigt og herligt og imødekommende personale. Vi kan kun anbefale dette dejlige sted og som en ekstra bonus så laver de en fantastisk latte ❤️

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Micharco
Anmeldt 7. juni 2019 fra mobile enheder

Det kan virkelig anbefales. Der var nyrenoveret da vi var her, og de havde vidst problemer med deres telefon. Hvilket resulterede i, at vi havde restauranten helt for os selv. Her er den smukkeste udsigt og den mest fantastiske service af personalet.
Vi så solnedgangen, hvilket var så smukt og romantisk.

Personalet er meget snaksagelige og gør virkelig noget ud af deres restaurant og deres service til kunderne.
Man kan ikke være op Samos uden at have prøvet dette sted.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Maria M
Anmeldt 30. oktober 2018 fra mobile enheder

Det var helt igennem den bedste mad oplevelse vi havde på turen til Samos! Et mindre menukort med ikke særlig græske retter, men det smagte fantastisk og var flot anrettet samt en god betjening! Udover maden var som det skulle være, er udsigten nok en af de beste man kan opleve på øen! Kun ros herfra.
Det kan anbefales at bestille bord.

Dato for besøg: september 2018
Tak, martinbN5954LJ

Rejsende, der kiggede på Orizontas Restaurant, kiggede også på

Ormos Koumeikon, Sámos
Agios Konstantinos, Sámos

Har du været i Orizontas Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!