“God mad”

Køkkener: Europæisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 13. juli 2018 fra mobile enheder

Endelig fik vi god mad. Kokkene laver mad i åbent køkken. Børneområdet er fint. Tjenerne var rimelig neutrale, men maden opvejer dette. God mad til billige penge.

Tak, Anita N

Anmeldt 7. juli 2018 fra mobile enheder

Maden var ikke noget særligt og tilbehøret kedeligt tilberedt. Vi fik vores mad rigtig hurtigt og betjeningen var også rigtig god.
I forbindelse med restauranten er der en stor legeplads til børn.
Vi har været der og tænker ikke vi kommer igen, da der er så mange andre spændende muligheder i området.

Tak, svendk2017
Anmeldt 26. juni 2018 fra mobile enheder

Slatne kolde pomfritter, friturestegt kylling der sprøjtede med olie og en bearnaise formentlig fra knorr

Tak, Mathias N
Anmeldt 8. oktober 2017 fra mobile enheder

Glimrende oksekød fra grill - store portioner, betjeningen i orden. Gode rødvine på kortet - i gåafstand fra Bellevue Club Apollo.

Tak, allanach
Anmeldt 24. september 2017 fra mobile enheder

Vi valgte at prøve lykken på denne restaurant. Men som alt andet er maden smagsløs, vi fik spareribs og pizza salami. Spareribsene manglede smag, kødet var ok men barbecue saucen smagte ikke af noget, så man blev meget skuffet. Pizzaen var fyldt med ost og næsten ingen salami stykker. Den smagte kun af fed ost. Tjeneren kiggede væk hele tiden og først da vi spurgte om vi kunne bede om et menukort skete der noget. Der er mange tjener på stedet men virkede som om de var mere interesseret i at snakke med hinanden. Playback musikken burde man måske skifte ud til en rigtig musiker. Der mangler et ikke ryger område. Stedet er lidt for meget præget af de engelske turister. Savnede det lidt mere autentiske spanske stil.

Tak, Bent og Anja P

Rejsende, der kiggede på Tivoli Terrace, kiggede også på

Port d'Alcudia, Alcudia
Port d'Alcudia, Alcudia

Alcudia, Mallorca

Har du været i Tivoli Terrace? Fortæl om dine oplevelser!