“Hurtigt”

Køkkener: Bar
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016

Skulle have noget takeaway. Det var nemt, det gik rimelig hurtigt også var maden egentlig OK. Takeaway-menukortet var begrænset.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, TriplarsAdv

Anmeldt 29. juli 2015

Undgik den 'lokale' mad (som ikke fylder meget på menukortet i forvejen) og nøjedes med en omgang pizzaer. De var udemærkede, og prisen taget i betragtning, var alle rimelig godt tilfredse. Søde tjenere, desværre er jeg bare ikke tosset med idéen om at de skal kunne dansk, have menu'er på dansk, lave jokes osv. Sikkert fremragende til børnefamilier!

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Nikolaj B
Anmeldt 11. juni 2015 fra mobile enheder

Vi har været her flere gange. God deal med børnemenuer, der inkluderer sodavand og is. Også menu til voksne er udemærket. Lækre pizzaer :-) og super søde tjenere!

Dato for besøg: juni 2015
Tak, 112jeanettel
Anmeldt 15. oktober 2014

Har spist her 2 gange. Første gang fik vi Paella med hvide bønner og alt muligt skrammel. 2. gang fik vi entrecote som var så sej så den var nærmest var uspiselig. Vi syntes vi skulle give den en chance til. Det skulle vi aldrig have gjort. Gå aldrig tilbage til en fuser.

Dato for besøg: oktober 2014
    • Stemning
Tak, Søren B
Anmeldt 8. juni 2014

Stemningen og det hyggelige personale. God hjemmelavet mad og de rigtige priser på både mad og drikkevarer. Fik en lille skarp efter middagen uden beregning

Dato for besøg: maj 2014
Tak, Hanne H

Rejsende, der kiggede på Bar Restaurante Hawaii, kiggede også på

Playa de Muro, Mallorca

Har du været i Bar Restaurante Hawaii? Fortæl om dine oplevelser!