“God kinesisk mad”
Anmeldelse af Buffet Chino Lago

Buffet Chino Lago
Få mad leveret
nr. 176 af 352 Restauranter i Alcudia

Vi fik rigtig god mad - ris, nudler og and. Meget venligt og rart personale med en humoristisk ånd. Ovenikøbet også dansk menukort. En klar anbefaling herfra

Dato for besøg: juni 2022
Tak, C7560FTmartinet

Anmeldt 25. juni 2019 fra mobile enheder

Venlig betjening, omend stresset personale er det mest positive der er at sige om denne oplevelse. Det er en buffet og man forventer ikke nogen større kulinarisk oplevelse. Man forventer til gengæld ikke at maden er fordærvet og hygiejnen så alvorligt tilsidesat at både jeg selv og min kone blev syge med diarré og opkast i 2 dage bagefter.

Kan ikke anbefale dette sted til nogen udover fødevare myndighederne der måske skulle kigge forbi.

Dato for besøg: juni 2019
2  Tak, 498gertn
Anmeldt 14. august 2018 fra mobile enheder

Vi var lige ankommet til Alcúdia og havde brug for lidt hurtig frokost, og det fik vi, buffet som kun kineserne kan lave det, masser af retter, ikke rigtigt nogle gode, men til prisen kan man vel heller ikke forlange mere, vi blev mætte og det var det vi kom for.

Dato for besøg: august 2018
Tak, PhillipV479
Anmeldt 28. april 2018

prisen var ok og buffeten var tilstrækkelig, ikke overvældende som man ser det i f.eks. Holland, men der var et fint udvalg og servicen var også fin, meget høflig betjening. de står ved vejen og prøver at lokke folk ind, men da der er mange der gør det er det ikke en sikker vej til succes.

Dato for besøg: april 2018
Tak, ITJylland
Anmeldt 14. oktober 2017

Buffet Chino Lago tilbyder en god kinesisk buffet. Der er mange valgmuligheder og stor udskiftning af maden. Stedet var godt besøgt. Den aften vi besøgte stedet var der en del larm. Mange familier med små børn.
Restauranten er ikke hyggelig.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Søren M

Rejsende, der kiggede på Buffet Chino Lago, kiggede også på

Alcudia, Mallorca

Har du været i Buffet Chino Lago? Fortæl om dine oplevelser!