“Lækker mad og god kaffe”
Anmeldelse af Claudis Have

Claudis Have
Beskrivelse: DUFT OG STEMNING Caféen Claudis Have byder på lækre, frisklavede frokostretter, bl.a. sandwich, salater, caféens meget populære tapas-tallerken, tortillas med forskelligt fyld og flere sæsonafhængige retter. Derudover bages der dagligt boller og de mest fristende kager. Alle retter kan også købes som take away. En meget stor del af råvarerne er økologiske og lokalt dyrket. Når vejret er til det, kan du også nyde en kop god økologisk kaffe eller te udendørs, måske med is til eller fx pandekager. Inde i caféen finder du også en butik, hvor du selvfølgelig kan købe de hjemmebagte kager og boller, men også bl.a. økologisk mel og rigtig god kaffe og te. Desuden forhandler butikken et bredt sortiment af økologiske specialprodukter inden for kolonial samt Claudis Haves egne hjemmelavede produkter af lokale råvarer såsom fx syltede rødløg, syltede rødbeder og forskellige marmelader. Butikken forhandler også lokalt kunsthåndværk af høj kvalitet fra Hornvarefabrikken og LOPE Keramik.
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Den bedste frokost restaurant i Lemvig. Hyggelig og rar atmosfære. Lækker mad af god kvalitet. Kaffen er super.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, anndyhrbergh

Anmeldt 4. juli 2016

Hyggelig cafe med spændende småretter til en frokost, eller blot kaffe og kage. Altid god betjening.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, 15jenss
Anmeldt 27. juni 2016

Jeg spiste frokost med mit barnebarn, i Claudis Have, hvor vi fik en super lækker og veltilberedt sandwich og børnemenu. Vi fik en meget høflig og smilende betjening.
Jeg kan kun anbefale stedet på det varmeste. Jeg glæder mig allerede til næste besøg.

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, Eva V
Anmeldt 25. februar 2016

Claudis have er et besøg værd dels fordi der serveres dejlig sund mad med stort islæt af lokale produkter. Derudover beskæftiges mange mennesker, som har fundet godt fodfæste der og fået en dagligdag at stå op til - og de gør alle en meget flot indsats

Dato for besøg: januar 2016
2  Tak, Anne Møller L
Anmeldt 22. januar 2016

Var på kundebesøg i omegnen af den flotte by KLemvig,
startede på havnen i frokostpausen, og søgte frokost - lukket, lukket, nedlagt,

spurgte lokal kvinde, der anbefalede Claudis Have - med rette

Godt, hjemmebagt brød, fyldig sandwich, men let - kræset om detaljerne - Supergod kaffe og god småkage dertil - næste gang i Lemvig helt sikker herind i gen

Dygtigt og smilende personale - alle

Dato for besøg: januar 2016
2  Tak, Solebasse

Rejsende, der kiggede på Claudis Have, kiggede også på

Har du været i Claudis Have? Fortæl om dine oplevelser!