“Så indbydende ud.....men....”
Anmeldelse af Cafe Larsen

Cafe Larsen
nr. 18 af 28 Restauranter i Lemvig
Anmeldt 5. august 2020

Plejer aldrig at bestille grillkylling og pom frites, men på menukortet så det ud som om det ikke bare var den sædvanlige dybstegte kylling, så jeg blev fristet. men burde nok have ladet være :-( - og mere dybstegt end nødvendigt var den også. Generelt kedelig og tør og fritterne var der intet spændende ved.Lokalerne er ellers rigtige hyggelige og mulighed for en god udsigt ud over havnen fra 1 ste salen, men den mad vi fik serveret var desværre alt for kedelig og tør. Man bestiller maden og den bliver efterfølgende serveret. Synes ikke det var dyrt at spise på Cafe Larsen, men maden burde have været bedre tilberedt. 3 stjerne for lokaler og omgivelser, da maden trækker det ned

Tak, Carsten L

Anmeldt 26. juli 2020

Min hustru og jeg var blevet lidt småsultne, hvilket endte i et besøg på Cafe Larsen.

Stedet er just blevet renoveret og det må man sige er lykkedes. Lokalet (stue plus første) er blevet flotte. Der er udsigt over havnen, hvilket er et kæmpe plus. Knap så stort plus er det, at det var noget sløjt med at få ryddet op. Der stod en del bakker og brugt service spredt i lokalet. Måske man kunne tænke i at, når personalet alligevel er der inde, kunne de tage noget med ud igen?

Jeg bestilte en cæsar salat "variant" uden dressing og croutoner. Min hustru bestilte et stykke kage og en latte. Begge dele blev hurtigt serveret og så indbydende ud. Dog nævnte pigen der serverede at de i køkkenet havde glemt at der ikke skulle dressing på - når du ved det er galt, hvorfor så forsøge at servere det? Begge dele smagte fint. Jo mindre sagt om latten, desto bedre.

Så en god start, men det kan blive meget bedre.

Tak, Kafjopo
Anmeldt 23. juli 2020

Jeg fik en dejlig Tapas tallerken med flere lækre tapenader ( den lille tallerken), de andre fik hhv. en salat med røget laks, fish´n chips, en kyllingesandwich og kyllinge nuggets .
Maden var vel tilberedt, flot anrettet og det tilhørende brød var lunt og frisk. Personalet var trods travlhed og mange gæster søde og smilende.

Maden var absolut værd at vente på.

Tak, Perlemor
Anmeldt 23. juli 2020

Rigtig god frokost, som kom rimeligt hurtigt på trods af travlhed. Min svigermor fik en super skøn lille tapas tallerken, som bestemt ikke var lille, men særdeles velsmagende med tapenader, ost, pølse, skinke og lækkert brød. Laksesalaten var god med friske asparges og masser af laks. Fish and Chips var også lækre og jeg fik en ganske udemærket clubsandwich. Alt i alt en rigtig god oplevelse til en fornuftig pris.

Tak, Maria L
Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Stedet er nyrenoveret og udbygget i foråret 2020 og er blevet rigtig flot og indbydende. Ærlig mad til ærlige priser og super venligt personale ... vi fik velsmagende mad, der var frisklavet. Kan anbefales.

Tak, louiefidel

Rejsende, der kiggede på Cafe Larsen, kiggede også på

Har du været i Cafe Larsen? Fortæl om dine oplevelser!