“God husmandskost”
Anmeldelse af Cafe Larsen

Cafe Larsen
nr. 18 af 29 Restauranter i Lemvig
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Har du brug for en god dansk stil burger eller en 1/2 måge med pommes fritter så går du ikke forkert. Dagens ret er god husmandskost og er det det der ønskes så er det ikke ringe til prisen.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, anderso855

Anmeldt 2. juli 2016 fra mobile enheder

Vi bestilte to fiskeburger og det viste dig desværre at det var fiskefilet i friture og det dårligste brød der kan købes, det er årsagen til den billige pris. Efterfølgende bestilte min mand dagens ret som var koteletter med ris og salat. Det var klart bedre og en stor portion til prisen.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 800piah
Anmeldt 9. februar 2016

Hver søndag spiser jeg en herregårdsbøf, og jeg nyder den hver gang. Jeg har absolut intet at beklage mig over.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Jens Kristian L
Anmeldt 27. januar 2016

Fin fast food til overpriser, dagens ret er billig og god. Indretningen trænger til en gevaldig overhaling. Der hænger ødelagte neonlys på stort set alle vægge og farverne lyserød og pastelgrøn er måske ikke så moderne længere.

Dato for besøg: december 2015
Tak, HeleneJochumsen
Anmeldt 12. november 2015

Det er en hyggelig cafe med starin lys på bordene mm. På den ene side har du udsigt til Lemvig havn og på den anden side har du udsigt til den lille gågade, De har forskellige dagens ret hver dag,( f,eks flæskesteg, stegt flæsk, hakkebøf mm) til 55-, kr Andre varme retter til 98,- kr Æblekage og andre desserter 30.- kr "grillmad" kylling, pølser, pomfrits,mm. Smørrebrød platter eller enkelt vis. Øl, vin, vand, kaffe og te.
Jeg kan kun anbefale dette dette sted, særlig til familier med børn, da der er sådan et stort udvalg.

Dato for besøg: november 2015
Tak, kvistlund

Rejsende, der kiggede på Cafe Larsen, kiggede også på

Har du været i Cafe Larsen? Fortæl om dine oplevelser!