190 US$
Priceline145 US$
Travelocity190 US$
eDreams136 US$
Anmeldt d. 16. november 2022

Vi var der en kold dag i november på et såkaldt gastroophold med vinmenu. Værelset var pænt og rent, selvom det ikke er helt moderne. Middagen var virkelig god med fem fine serveringer. Alt var veltillavet og smukt anrettet - absolut en nydelse. Vinmenuen var også fin, og der blev ikke sparet på indholdet i glassene. Høflig og imødekommende betjening, der ville os det bedste. Alt i alt en meget fin aften. Den eneste anke kunne være, at der var lidt køligt i restauranten - men det skyldes jo nok tidernes elpriser og lignende.

Dato for ophold: november 2022
Tak, bj_rnb355
Anmeldt d. 14. november 2022 fra mobile enheder

Virkelig hyggeligt sted. God mad og venlig betjening. Havde en lounge hvor hele familien kunne samles til hygge med spil og snak. Værelser var pæne og rene. God senge og smuk udsigt over Limfjorden. Fin morgenmads buffet. En upgrade af kaffe maskinen vil være passende

Dato for ophold: november 2022
Tak, Preben J
Anmeldt d. 8. september 2022

Vi fik et helt fantastisk værelse, læs lejlighed.
Meget autentisk indrettet med gamle møbler - sengen var dog ny.
Fantastisk udsigt til fjord og gård - værelse 300.
Servicen at personale er helt fantastisk.
Mad og vin findes ikke bedre - 5 stjerner.

Værelsestip: værelse 300 og jeg tror at værelse 500 er lige så godty
Dato for ophold: august 2022
Tak, Jan T
Anmeldt d. 26. august 2022

1 overnatning i lækkert stort værelse, fantastisk 5 retters gourmet middag, gode vine og et sødt , smilende og imødekommende personale. Flot beliggenhed med udsigt til vandet Kan kun anbefales. Kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: august 2022
Tak, Torben P
Anmeldt d. 29. maj 2022 fra mobile enheder

Nørre Vinkel deal ophold. Fantastisk god værdi for pengene. God mad. Dertil ok vinmenu. Glimrende morgenbuffet. Værelse med god plads og badekar. Venlig betjening. Dejlige, landlige omgivelser med kig til Lemvig og storartet udsigt over Limfjorden. For os der kan lide at besøge vandkanten og have et afslappet ophold med god mad og vin, kan Nørre Vinkel stærkt anbefales.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, NielsDahlChristensen