Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com189 US$
Hotels.com189 US$
Travelocity189 US$
Orbitz.com189 US$
eDreams156 US$
Agoda.com170 US$
Anmeldt d. 18. april 2022 fra mobile enheder

Vi havde en deal med 2 overnatninger og en 4 retters vinmenu, som var ganske udmærket.
Det der trækker ned var værelset på første sal. Absolut ikke handicap venligt.
Snoet stejl trappe med gelænderet i den forkerte side.
Værelse med lille med en lille trekvart seng og et toilet og bad som på det nærmeste var indbygget i et lille skab.
Værelset havde skrå loftsbjælker så vedkommende der lå yderst burde have haft sikkerhedshjælm på.

Værelsestip: Gør opmærksom på om du har handicap
Dato for ophold: april 2022
Tak, 920gertc
Anmeldt d. 25. februar 2022 fra mobile enheder

Hyggeligt ophold i standard dobbelt værelse, som er i den gamle bygning. Værelset passer godt i stilen med bygningen.
Morgenmaden er virkelig lækker og med stort udvalg, der er virkelig noget for en hver smag.
Restauranten er rigtig fin og maden er i top! Betjeningen variere alt efter hvem der er på arbejde. Første aften var det en mand og han var virkelig serviceminded og havde styr på sine vine og maden. Anden aften var det to kvinder og der var det mere sparsomt med informationen.
Området er virkelig fint og der er en skøn udsigt!
Alt i alt en rigtig god oplevelse og vi kommer meget gerne igen

Værelsestip: Husk shampoo og balsam, der er kun kropssæbe. Husk en trøje på i restauranten, da der er koldt.
Dato for ophold: februar 2022
Tak, Anne_MetteGN
Anmeldt d. 9. januar 2022

Utroligt at man kan få så meget for pengene. Lille, men super hyggeligt værelse på det gamle loft med skråvægge og smuk udsigt over Limfjorden. Fire lækre og ærlige retter og dertil vinmenue med varierende vine skænket med stor gavmildhed. Og kommer man fra en større by vågner man næsten af stilheden som omgiver en på landet i det vestjyske. Klart anbefalelsesværdigt.

Dato for ophold: januar 2022
Tak, Helge H
Anmeldt d. 3. november 2021

Jeg havde bestilt to overnatninger med morgen og aftensmad. Jeg fik et dejligt værelse i det gamle stuehus. Personalet er venligt og imødekommende og maden helt i top. Jeg havde min hund med og vi havde et par skønne dage, og kan kun give min bedste anbefaling.

Karen Marie Broberg

Dato for ophold: november 2021
Tak, Søs B
Anmeldt d. 20. august 2021

Hotellet leverede alt til festen og de fleste gæster boede på hotellet. Maden var god og servicen var venlig, hurtig og professionel.
Værelserne var lidt gamle, men til gengæld var prisen rimelig og de problemer der var når man indkvartere 50-60 mennesker blev løst hurtigt.
Vi kan varmt anbefale Nørre Vinkel for fester, specielt hvis der er brug for overnatning.

Dato for ophold: august 2021
Tak, DalgaardTZ