Hotels.com
156 US$
189 US$
Gratis afbestilling indtil d. 16.07.22
Book nu, betal under opholdet
eDreams
Travelocity189 US$
Orbitz.com189 US$
Anmeldt d. 14. november 2020

Hyggeligt men ældre hotel og venligt personale, Maden var i top, men desværre var der koldt i restauranten om aftenen. Værelser og senge var i orden - udsigten fra værelset ned over fjorden og Lemvig var fin.

Værelsestip: Fra værelser i den gamle fløj er der fin udsigt
Tak, 523ingerl
Anmeldt d. 9. november 2020

Vi boede i den gamle del og fik en suite med udsigt til vandet. Gammeldags møblement og lidt slidt men virkelig rent og med gode senge/madrasser og dyner. Skøn morgenbuffet med det hele dog var det lidt ærgerligt de ikke havde lagt lidt kærlighed i brødet, der var fra frysepose når de nu havde ulejliget sig med en masse skøn hjemmelavet marmelade og chokolade "nutella". Vi savnede også filterkaffe i stedet for maskine med nescafé. Aftensmaden - 4 retters menu og dertilhørende vine var rigtig lækker - svampesuppe, fasan, ost og gateau marcel og vinene passede rigtig fint til bla amarone til vildetet. Alt i alt en rigtig dejlig oplevelse

Tak, Sulajma
Anmeldt d. 2. november 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted med dejlig natur og venlig personale. Det er ikke et luksus hotel, men forvent til gengæld dejlig mad, masser af vin og hyggelige værelser Vi havde købt deal bevis som gav 4 retters menu med vin samt en lækker morgenbuffet, det kan varmt anbefales til prisen.

Tak, sofieVinther
Anmeldt d. 17. oktober 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt hotel ved vandet. Dejlige værelser og et køkken langt over vores forventninger. Super service, meget højt gastronomisk niveau. Spec til prisen. Vi kommer igen.
Vores bedste anbefalinger.
Vores lille hund var også meget vedkommende.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, michaelzH9637WD
Anmeldt d. 10. september 2020 fra mobile enheder

Hotellet ligger rigtig fint med udsigt til fjorden og lige ved siden af golfbanen (der er dog ca 500 m til hul 1 og klubhuset).
Vi fik en fin modtagelse og dejlige værelser med udgang til lille terrasse med udsigt til fjorden. Værelserne er små, men komfortable. Vi havde booked golfophold med aftensmad, og fik hver aften en dejlig middag og fin betjening. Morgenmaden er super fin, og inkl i opholdet var der mulighed for at smøre en madpakke til golfrunden, og vi fik udleveret smørrebrødspapir, en flaske vand og servietter i en pose - super fint.
Der er ikke det store udvalg af spiritus, men alt andet var fint. Vi kommer bestemt igen.

Dato for ophold: september 2020
Tak, IngeLise166