Hotels.com
156 US$
189 US$
Gratis afbestilling indtil d. 16.07.22
Book nu, betal under opholdet
Travelocity189 US$
Orbitz.com189 US$
eDreams156 US$
Anmeldt d. 2. november 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted med dejlig natur og venlig personale. Det er ikke et luksus hotel, men forvent til gengæld dejlig mad, masser af vin og hyggelige værelser Vi havde købt deal bevis som gav 4 retters menu med vin samt en lækker morgenbuffet, det kan varmt anbefales til prisen.

Dato for ophold: november 2020
Tak, sofieVinther
Anmeldt d. 17. oktober 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt hotel ved vandet. Dejlige værelser og et køkken langt over vores forventninger. Super service, meget højt gastronomisk niveau. Spec til prisen. Vi kommer igen.
Vores bedste anbefalinger.
Vores lille hund var også meget vedkommende.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, michaelzH9637WD
Anmeldt d. 10. september 2020 fra mobile enheder

Hotellet ligger rigtig fint med udsigt til fjorden og lige ved siden af golfbanen (der er dog ca 500 m til hul 1 og klubhuset).
Vi fik en fin modtagelse og dejlige værelser med udgang til lille terrasse med udsigt til fjorden. Værelserne er små, men komfortable. Vi havde booked golfophold med aftensmad, og fik hver aften en dejlig middag og fin betjening. Morgenmaden er super fin, og inkl i opholdet var der mulighed for at smøre en madpakke til golfrunden, og vi fik udleveret smørrebrødspapir, en flaske vand og servietter i en pose - super fint.
Der er ikke det store udvalg af spiritus, men alt andet var fint. Vi kommer bestemt igen.

Dato for ophold: september 2020
Tak, IngeLise166
Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Har kun positive meninger om vores første ophold på Hotel Nørre Vinkel og vi kommer gerne igen - håber bare, at det ikke regner.
Betjeningen for alle områder er helt i top.
Værelset var rent og hyggeligt.
Både middag, morgenmad og betjening var helt i top.
Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, Jan T
Anmeldt d. 8. juli 2020 fra mobile enheder

Vi blev modtaget forretningsmæssigt korrekt i receptionen, men uden varme og smil. Hvilket satte standarden for opholdet. Informationsniveauet var meget sparsomt. Vi havde valgt superior-rum med terrasse og udsigt. Terrassen var som motorvej, hvor andre gæster spadserede lige ude foran, absolut ingen privatliv, heller ikke til værelset. Udsigten kunne være rigtig fin, men mange træer og buske dækker for en del af udsigten. Værelset mindede nærmest som en campinghytte. Renligheden kunne være bedre. Desuden fugtskjolder på begge sider af døren. Generelt nedslidt værelse. Maden var fin, men de havde svært ved at leve op til egen forventning. Vinen til retterne kom på forkerte tidspunkter, og tjeneren kendte dårligt menu og vine. Alene det at få et glas fyldt med glaspest siger lidt om standarden. I en tid med Covid-19 med social distance, levede morgenmadsområdet ikke op til dette. Folk stod tæt, for at tage mad fra buffeten, og specielt osten, man selv skulle skære, blev gramset på af adskillige hænder. Stedet er for stort til en hyggelig kroferie. Vi vil nok ikke vende tilbage hertil.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Holmboe