“Lækker mad i Lemvig”
Anmeldelse af Restaurant Isværket

Restaurant Isværket
nr. 1 af 30 Restauranter i Lemvig
Beskrivelse: Vi er en restaurant der ligger i hjertet af Lemvig. Vi ligger direkte ud til vandet, og har dermed en fantastisk udsigt. Vi serverer velsmagende, lokale og klassiske retter. Al slags aktivitet fra bowling til bryllup kan afvikles i vores nye faciliteter. Vi abnede dørene i 2017 og har nu skærpet fokus endnu mere pa den gastronomiske oplevelse.
Anmeldt 7. august 2021

Dejlig mad man får på Isværket. Det er lækkert og smagfuldt.
Restauranten er i et dejligt stort og lyst lokale. Og personalet er meget serviceminded og uformel.

Tak, Mads P

Anmeldt 2. august 2021

Isværket er det bedste og mest seriøse madsted i Lemvig. Menuen er alsidig og maden er velsamgende. Betjeningen er uformel og god. Lokalet er lidt for åpent og der mangler lidt hygge. Vi fik okse og lakse tartar som begge var velsamgnede. Dagens fisk var Torsk og den var lækker tilbredt. Isværket i Lemvig er et besøg værd!

Tak, Nolting
Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

Jeg fik muslinger med fritter og brød, de var virkelig gode. Vi sad på bedste plads med udsigt over havnen. Priserne er absolut rimelige.

1  Tak, 182hannek
Anmeldt 20. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig god og vellavet frokost. Og vi er kritiske. Kedeligt lokale, terrasse og bygning, men det opvejes af maden. Vi fik tatar og tre stykker smørrebrød.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Wanderer37265731015
Anmeldt 18. juli 2021

Med en flot udsigt lige ved lystbådehavnen i Lemvig ligger restaurant Isværket, hvor man spiser lækker mad. Vi var der til en frokost og nød en sildemad og en rejemad. Vi nød en kold fadøl til. Isværket ligger i en stor ikke specielt smuk bygning med en tilhørende bowlingbane. Den generede nu ikke os. Venlig betjening af et ungdommeligt personale.

Tak, Lars M

Rejsende, der kiggede på Restaurant Isværket, kiggede også på

Har du været i Restaurant Isværket? Fortæl om dine oplevelser!