“Super lækker mad”
Anmeldelse af Restaurant Isværket

Restaurant Isværket
nr. 1 af 28 Restauranter i Lemvig
Beskrivelse: Vi er en restaurant der ligger i hjertet af Lemvig. Vi ligger direkte ud til vandet, og har dermed en fantastisk udsigt. Vi serverer velsmagende, lokale og klassiske retter. Al slags aktivitet fra bowling til bryllup kan afvikles i vores nye faciliteter. Vi abnede dørene i 2017 og har nu skærpet fokus endnu mere pa den gastronomiske oplevelse.
Anmeldt 2. august 2020

Super lækker mad. Oksekødet smeltede på tungen. Lækker og velsmagende salat. Dejlig miljø ved havnen. Flink og serviceminded personale.Kan varmt anbefales. Kommer der gerne igen.

Tak, Lene6900

Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Denne restaurant serverer rigtigt dejligt og veltilberedt smørrebrød. Lokalerne ligger ved siden af et bowlingcenter, men restauranten har ikke noget med dette bowlingcenter.
Betjening og mad er upåklagelig og prisniveau er yderst rimeligt.
Der er desuden en smuk udsigt over havn og vand.

Tak, petervW321VH
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Restauranten ser ikke ud af noget særligt og er vel ikke så hyggelig. Men de laver god mad. Vi valgte det lokale stjerneskud og fik en virkelig lækker fiskeret. God betjening. Gå trygt ind.

Tak, KarstenV439
Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Luksusstjerneskud og tatar. Lokal øl og økologisk hyldeblomst saftevand. Den lækreste udsigt og stemning. Vi kommer helt sikkert igen

Tak, annewA8541NR
Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

Høflig og god betjening. Dejlig frokost med veltilberedt mad. Absolut et besøg værd og til helt fair priser

Tak, troelskofoeds

Rejsende, der kiggede på Restaurant Isværket, kiggede også på

Har du været i Restaurant Isværket? Fortæl om dine oplevelser!