Anmeldt d. 3. august 2020

Kan ikke forstå de mange dårlige anmeldelser. Vi fik et stort værelse med ekstra seng istedet for en " gæste-foldeudseng" Et pænt værelse der fremstod rent. Vi spiste aftensmad på hotellet. Det var fint. Kødet var fantastisk mørt. En god oplevelse.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, O1539ODhannak
Anmeldt d. 23. juli 2020 fra mobile enheder

Ingen service overhovedet, oversolgt tilbud- buffet er en 3 retters menu man står i kø for at få, og retterne var absolut ingen oplevelse- et 3 dages ophold hvor vi bad om at få et andet værelse på første dagen, idet der hverken var lys/vinduer eller udluftning på det værelse, De havde givet os. Det fik vi så på tredje dagen, men måtte betale totalt 4200,- for det værste vi har oplevet længe.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, dorthemathildeh
Anmeldt d. 19. juli 2020

I Halløj på badehotellet er der da noget at grine af. Her bliver man kun i dårligt humør af den behandling man får.
"Take it or leave it", syntes deres mantra at være. Jeg har nu set alle de dårlige anmeldelser, OK. Men hvem skriver de gode..?

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Elmebakken91
Anmeldt d. 2. juli 2020

Som sædvanlig venlig modtagelse og værelseanvisning. Værelset indehold det man kan forvente. God morgenmad og kromiddag med 3 retter. Hotellet ligger lige midt i Brønderslev og der er parkering bag hotellet. Kan anbefales.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, PerR_13
Anmeldt d. 9. februar 2020

Det er et super hyggeligt og charmerende hotel! man får virkelig meget får pengene! virkelig god beliggenhed og restauranten var også super hyggelig, med virkelig god mad! Wow den skal i prøve! Alt i alt er vi godt tilfreds og vi kommer helt sikkert igen!!!

Dato for ophold: januar 2020
Tak, chellexj