“DET VÆRSTE STED I NORDJYLLAND”
Anmeldelse af Restaurant Asia

Restaurant Asia

Har givet stedet 2. Chance det jeg første gang kastede op 2 dage efter, samme skete anden gang. Plus der blev serveret ketchup på mit sushi som kostede over 500kr... absolut det værested sted jeg har spist mad, vil på ingen måde anbefalede stedet til nogen. Vil heller nyde en rugbrødsmad på macens toilet

Dato for besøg: september 2020
Tak, 749jeppem

Anmeldt 15. juli 2020

Spiste der igår med min søn. Maden var dejlig dog smagte sursød saucen ikke af så meget men alt andet er rigtig lækkert!! Isen er selvbetjening og ad libitum, der var 5-6 forskellige at vælge imellem og det var RIGTIG is. Der var mange forskellige retter at vælge imellem og salatbaren var lækker. Prisen er god 186 pr voksen og halv pris for børn. Bemærk dog de tager kun imod dankort og kontanter.
Lækre moderne lokaler med integrerede akvariummer ved siden af bordene og stort legerum.

Tak, joenssoncw
Anmeldt 16. februar 2020

Der var problemer med deres kaffemaskine, da den var løbet tør for kakao. Da jeg skulle op og ha kaffe. Begynder medarbejderen at udspørge mig om jeg har trykket på noget, fordi maskinen var gået ud. Jeg siger at jeg bare skal ha kaffe og da jeg trykker på latte macchiatoen går manden helt amok og skælder mig ud da der ifølge ham er kakao i en macchiato. Jeg råber og siger det er min skyld hvis hele systemet lukket ned mens han bliver ved med at prikke på maskinen - øhh?? Så blev den aften ødelagt. Derudover er der næsten ingen sushi og alt maden er tørt

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 343camillak
Anmeldt 19. oktober 2019

I skal betale halv pris før børn under 3 år, der spise intet. Der er faktisk ingen legetøj i legerum.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, Elena A
Anmeldt 28. september 2019 fra mobile enheder

Mødtes med nogle venner fra single klubben. Maden var okay, der er jo mange valg muligheder, men nogle af smagene er lidt tamme. Man kan jo altid peppe det lidt op med saucer soya og hvidløg mm. Der var nogle sushi der var friture stegt og de var virkelig gode og smags-fulde og det andet sushi var også fint og lækkert. Softice maskinen virkede ikke, det var lidt øv. Men en god og fin service og de var hurtige til at fjerne tallerknerne, det er dejligt. Stedet ser fint og rent ud og er flot indrettet med diverse akvarium’er som skillevægge og lys i loftet mm
Buffet koster 168 kr

Dato for besøg: september 2019
Tak, Tina J

Rejsende, der kiggede på Restaurant Asia, kiggede også på

Har du været i Restaurant Asia? Fortæl om dine oplevelser!