“Dejlig restaurant ”

O'yes
nr. 27 af 245 Restauranter i Mugla
Køkkener: Italiensk
Anmeldt 20. august 2018 fra mobile enheder

Vi har gennem årene spist her flere gange. Venligt personale, dejlig udsigt og super plankebøf.
Rent og pænt sted

Tak, Annette S

Anmeldt 4. oktober 2017

Rigtig god mad på havnefronten og god service. Her skal man ikke snyde sig for at få en rigtig god bøf på planke

Tak, PederLarsenDanmark
Anmeldt 9. juli 2015

En meget venlig modtagelse, et menukort der var i orden. Ikke alt for meget at vælge imellem. En god sammensætning. Min absolutte favorit er deres Plank-steak. Mørbrad med bagt kartoffelmos og grønt. De er anden gang vi er i Marmaris, og det er anden gang vi giver O'yes den høj karakter, de er simpelthen et step a head.

Tak, Henrik S
Anmeldt 24. maj 2015

God til servering på stranden, men maden som aftensmåltid ikke den store oplevelse. Vi fik pizza, 4 forskellige og ingen af dem var i top.

Tak, H-l-bendtsen
Anmeldt 21. september 2014

de bedste bøffer vi nogensinde har fået sydpå, fantastisk betjening og atmosfære. tusind tak for mad hilsen den danske bøfklub

Tak, jesper g

Rejsende, der kiggede på O'yes, kiggede også på

Har du været i O'yes? Fortæl om dine oplevelser!